"Bułki mają być jeszcze bardziej miękkie i opieczone na złoty kolor a ser bardziej roztopiony i ciągnący. Cebula ma być dodawana bezpośrednio na grillu. Sosu w hamburgerach ma być więcej. Krótko mówiąc: ma być smaczniej" - informuje dlahandlu.pl. Zmiany te serwis określa mianem "małej rewolucji".
- Dostrzegliśmy możliwość wprowadzenia kilku zmian w naszej kuchni. Chcemy, aby było jeszcze smaczniej - podkreślił Tariq Hassan, dyrektor ds. marketingu i obsługi klienta McDonald's w USA.
Sieć fast-foodów do promocji ulepszonych burgerów chce wykorzystać "Hamburglara", czyli fikcyjną postać z McDonaldlandu, która występuje w reklamach sieci. Postać ta próbuje zagarnąć dla siebie wszystkie dostępne hamburgery McDonald's, ale nigdy mu się to nie udało. Hamburglara wprowadzono do reklamy w latach 70., lecz wycofano go ponad 20 lat temu.
Nowe hamburgery już w Europie
Dlahandlu.pl dodaje, że nowe burgery według ulepszonej receptury dostępne są w Australii, Belgii oraz Kanadzie. Natomiast w Stanach Zjednoczonych można zamówić nowe bułki w Kalifornii, Arizonie czy Waszyngtonie.
W całym kraju nowa receptura będzie obowiązywać od przyszłego roku. Nie wiadomo, kiedy zmiany dotrą do Polski.