W latach dziewięćdziesiątych Sunset Suits przeżywał swój czas świetności i był największą w Polsce firmą szyjącą męskie garnitury. Znana w całej Polsce, ale i za granicą, marka zarządzała ponad setką swoich salonów firmowych, w tym kilkudziesięcioma w Czechach na Słowacji i krajach nadbałtyckich oraz współpracowała z wieloma salonami franczyzowymi i multibrandowymi w Polsce i całej Europie. Marka była wielokrotnie nagradzana Złotym Laurem Konsumenta jako najpopularniejsza i godna polecenia firma. To właśnie Sunset Suits przez wiele lat ubierał Polską Reprezentację Olimpijską podczas kilku olimpiad oraz ściśle współpracował z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Niestety po roku 2006 słońce nad firmą przynoszącą milionowe zyski i podpisującą wielomilionowe kontrakty zaczęło nagle gasnąć.
Właściciele Giacomo Conti przywrócą markę Sunset Suits na rynek
Garnitury Sunset Suits pojawią się na naszym rynku ponownie za sprawą wspólników i właścicieli marki Giacomo Conti – producenta eleganckiej odzieży dla mężczyzn. To właśnie managerowie z firmy Giacomo Conti postanowili odrodzić Sunset Suits i widząc ogromny potencjał, nabyli prawa do znaku towarowego. Osoby stojące za reaktywacją marki wiele lat pracowały w Sunset Suits i znają ją od podszewki.
– Przez ponad 10 lat obecności na rynku brandu Giacomo Conti, wiele już zrobiliśmy i poznaliśmy rodzimy rynek. Potrafimy uczyć się na błędach, a najlepiej robić to na błędach cudzych. Uznaliśmy, że nie możemy dłużej czekać, a pojawienie się nowego gracza na rynku jest nieuniknione – podkreśla Karol Olejniczak, jeden ze współwłaścicieli marek Giacomo Conti i Sunset Suits.
Zapowiedź pojawienia się marki Sunset Suits na polskim rynku jest niewątpliwym hitem. W związku z tym pojawia się wiele pytań dotyczących samej marki Giacomo Conti jak również rozwoju marki Sunset Suits na rodzimym oraz zagranicznych rynkach.
– W dalszym ciągu prężnie rozwijamy markę Giacomo Conti i w najbliższym czasie otwieramy nowe salony. Niemniej jednak obserwując ostrą walkę cenową, zeszłoroczne wydarzenia takie jak połączenie Bytomia i Vistuli oraz upadłość Próchnika, nie mogliśmy się dłużej przyglądać. Potencjał rozwojowy marki Sunset Suits jest ogromny. Marka jest doskonale rozpoznawalna zarówno w Polsce jak i za granicą. Logo i identyfikacja marki jest kojarzona przez kilka pokoleń klientów. To właśnie dzięki Sunset Suits powstało kilka znanych aktualnie brandów, a osoby, które je tworzyły zaczynały właśnie w marce Sunset Suits. Nie mogliśmy pozwolić aby tak ogromny potencjał, który drzemie w marce Sunset Suits pozostawał nadal niewykorzystany. W tej chwili nie chcemy jednak zdradzać wszystkich naszych planów – dodaje Karol Olejniczak, jeden ze współwłaścicieli marek Giacomo Conti i Sunset Suits.