W dokumentacji postępowania "Wody witaminowe – marka własna" koncern wskazał, że poszukiwany produkt ma być przeznaczony dla stacji paliw koncernu. Celem "jest pozyskanie informacji z rynku o możliwościach produkcyjnych i handlowych, i wybór dostawcy wody witaminowej pod marką własną Orlen".
Woda witaminowa pod marką własną Orlenu
Chodzi m.in. o "zebranie informacji o trendach rynkowych i dostępnych produktach, w tej rozwijającej się kategorii". W specyfikacji oczekiwanego produktu czytamy m.in., że chodzi o wody z magnezem oraz minerałami i witaminami w dwóch rodzajach: sugar full i sugar free, wszystkie w butelkach 500 do 600 ml pojemności z zaznaczeniem ewentualnej opcji produkcji "dedykowanej butelki".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Orlen prowadzi sprzedaż napojów na ponad 1,9 tys. własnych stacjach paliw – przypomina spółka w dokumentacji postępowania.
Chętni mogą do 24 maja odpowiedzieć na zapytanie o informację w postępowaniu "Wody witaminowe – marka własna". Orlen wspomniał przy tym, że w ramach kolejnych jego etapów przewidywane są ewentualne spotkania z producentami, dostawcami, którzy spełnią wymagania formalne i techniczne.
Orlen to polski gigant
Grupa Orlen to koncern energetyczny, który posiada m.in. rafinerie w Polsce, w Czechach i na Litwie, a także sieć stacji paliw, w tym także: w Niemczech, na Słowacji, na Węgrzech oraz w Austrii. Rozwija zarazem segment wydobywczy węglowodorów, ropy i gazu, segment petrochemiczny oraz odnawialnych źródeł energii i planuje rozwój bezpiecznej energetyki jądrowej. Do 2030 r. planuje uruchomić co najmniej jeden mały reaktor jądrowy SMR.
Według danych na koniec 2023 r., Grupa Orlen posiadała w tym czasie łącznie 2605 punktów sprzedaży pozapaliwowej, w tym:
- 1918 w Polsce,
- 347 w Czechach,
- 195 w Niemczech,
- 30 na Litwie,
- 49 na Słowacji,
- 66 na Węgrzech.