Oshee zdecydowało się na ingerencję w logotyp marki. Na butelkach pojawi się nazwa firmy "OSH33", dwie trójki to znak, z którego Mata korzysta od początku działalności. Jego profil na Instagramie to @33mata, a macierzysty skład nosi nazwę Gombao33. "W opozycji do tej subtelnej ingerencji w znak, reszta etykiety wygląda jak po akcji grafficiarzy" - czytamy w portalu dlahandlu.pl.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Oshee x Mata. Nowe napoje w sklepach Żabki
W efekcie współpracy powstały dwa napoje funkcjonalne:
- Osh33 Love Potion Rose-Honey z ekstraktem z ashwagandy, której przypisywane są właściwości uspokajające
- Osh33 Love Potion Blueberyy-Jasmine z ekstraktem z żeń-szenia, znanego z właściwości pobudzających.
Debiut produktów planowany jest na 16 sierpnia. Towarzyszyć mu będzie kampania promocyjna z aktywnym udziałem Maty, którego będzie można zobaczyć w sporcie reklamowym.
Mata to pseudonim Michała Matczaka, polskiego rapera, piosenkarza i aktywisty, syna konstytucjonalisty, prof. Marcina Matczaka. Wcześniej współpracował marketingowo m.in. z McDonald's.