Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja
Artykuł sponsorowany

Matteo Brunetti nowym Ambasadorem marki Domino’s Polska

Podziel się:

Marka Domino’s Polska zaczęła rok 2020 od współpracy z nowym Ambasadorem – Matteo Brunettim. Znany z popularnych formatów kulinarnych, m.in. z MasterChefa, Włoch polskiego pochodzenia pojawił się nie tylko w materiałach promocyjnych sieci pizzerii, ale wkrótce zaproponuje jej miłośnikom autorskie smaki pizz.

Domino’s Polska w tegorocznej kampanii nie tylko wybrała Włocha na swojego Ambasadora, ale zdecydowała też o wprowadzeniu po raz kolejny nowości do menu
Domino’s Polska w tegorocznej kampanii nie tylko wybrała Włocha na swojego Ambasadora, ale zdecydowała też o wprowadzeniu po raz kolejny nowości do menu (Domino’s Polska)

To już drugi raz, kiedy marka Domino’s Polska zdecydowała się na współpracę z uczestnikiem jednego z najpopularniejszych programów kulinarnych w naszym kraju. Poprzednio był to Damian Kordas – najmłodszy zwycięzca MasterChefa. W tym roku rola Ambasadora przypadła ulubieńcowi widzów, finaliście 6. edycji – zdolnemu i charyzmatycznemu Matteo Brunettiemu.

Pizza to niekwestionowana gwiazda włoskiej kuchni, którą lubi i je się na całym świecie. W tej sytuacji wybór sympatycznego Włocha o polskich korzeniach zdaje się idealnym posunięciem. Matteo aktywnie propaguje włoską kuchnię i cieszy się dużą popularnością wśród kulinarnych poszukiwaczy ciekawych smaków. Jego wielkim atutem jest też charakterystyczne dla mieszkańców Europy Południowej usposobienie: pełne entuzjazmu i miłości do jedzenia.

Wraz ze zmianą Ambasadora zmieniło się także główne hasło Domino’s Polska. „Taka radość – tylko z Domino’s” jest podstawą nowych działań komunikacyjnych marki opartych na pozytywnych emocjach. Te odczuwają niemal wszyscy, dla których jedzenie jest przyjemnością.

Radości nie zbrakło też w nowym wideo nakręconym m.in. z udziałem Matteo. Reklama pokazuje osoby z różnych grup społecznych, które łączy jedno: uśmiech na twarzy pojawiający się w momencie otwarcia pudełka z pizzą.

Smakoszy Domino’s Polska z pewnością ucieszyła akcja promocyjna marki, która ruszyła na początku lutego,tuż przed Międzynarodowym Dniem Pizzy. Od tej pory, użytkownicy Instagramamogą zagrać w specjalną grę z wykorzystaniem AR, czyli tzw. rozszerzonej rzeczywistości. Zadaniem gracza jest „zjedzenie” jak największej liczby kawałków pizzy. Im więcej, tym lepiej, bo to właśnie od wyniku zależywysokość rabatu, którą otrzyma gracz – a może być to nawet 50% zniżki na pizze. Otrzymany na koniec gry kod można wykorzystaćtylko online (zamawiając przez stronę internetową lub BotaDomino’s na Messengerze)i jest ważny aż tydzień.

Domino’s Polska w tegorocznej kampanii nie tylko wybrała Włocha na swojego Ambasadora, ale zdecydowała też o wprowadzeniu po raz kolejny nowości do menu. Zaprojektowane przez Matteo autorskie pizze zaskoczą smakiem i zachwycą oryginalnością. Jednak nie tylko one będą niespodzianką. Podczas ich komponowania do Matteo dołączy tajemniczy gość – również związany z programem MasterChef. Kim okaże się drugi ambasador? Co zaproponuje nam ten mistrzowski duet? Tego dowiemy się wkrótce. Miłośnicy włoskiej kuchni na pewno się nie zawiodą.

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Artykuł sponsorowany