Zaprojektowane przez firmę Pearlfisher opakowania zyskały nowy i zabawny wygląd. Sama zmiana ma jednak także praktyczne aspekty. Okazuje się bowiem, że bardziej obrazowa grafika na każdym opakowaniu ma pomóc pracownikom sieci podczas kompletowania posiłków na wszystkich rynkach.
Przedstawiciele firmy graficznej wskazali przy okazji, że to właśnie prostota kultowych pozycji menu McDonald's była tym, na czym skupili się projektanci. - Naszym celem było znalezienie najbardziej wyjątkowego, rozpoznawalnego i kultowego wyrazu każdego z nich - podkreśla dyrektor kreatywny firmy.
Czytaj też: Napoje słodzone zniknęły z zestawów w promocji. McDonald's potwierdza: przez podatek cukrowy
Nowy projekt graficzny ma na celu "aktywować pozycjonowanie" marki McDonald's, aby szerokie rzesze klientów na nowo odkrywali swoje ulubione produkty.
Opakowania zostaną wprowadzone na całym świecie w ciągu najbliższych dwóch lat. Przypomnijmy, że McDonald's po raz ostatni zmieniał swoje opakowania przed pięcioma laty, gdy ich "odświeżenie" skupiło się na wprowadzeniu nowych barw i znaków graficznych na opakowaniach.
Stopniowo, od jesieni 2020 roku nowe opakowania stosowane są na wybranych rynkach, w tym w Australii, Nowej Zelandii i na wyspach Pacyfiku - informują Wirtualne Media.