W ubiegłym roku globalne cele marki McDonald’s w zakresie redukcji emisji gazów cieplarnianych zostały zatwierdzone przez Science Based Targets initiative (SBTi), co nakreśliło i usystematyzowało drogę do osiągnięcia neutralności klimatycznej do 2050 roku.
Strategia dekarbonizacyjna firmy skupia się na redukcji emisji w restauracjach, biurach oraz w całym łańcuchu wartości. McDonald’s Polska współpracuje z ponad 90 dostawcami, z czego 62 to firmy lokalne, a pośrednio działa wspólnie z ponad 80 tysiącami gospodarstw rolnych. Z każdym z nich buduje długoletnie relacje oparte na wspólnym rozwoju i inwestycjach w zrównoważony rozwój.
Więcej o tym, jak odpowiedzialność względem środowiska wpisana jest w długofalową strategię firmy, opowiada Igor Habrajski, Supply Chain Director, McDonald’s Polska.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
McDonald's Forum
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Płatna współpraca z McDonald’s Polska