Menu weselne zazwyczaj składa się od 5 do 7 potraw na gorąco. Potrawy na ciepło, serwowane przez kelnerów uzupełniane są zimną płytą, deserami i owocami.
Na polskich weselach najczęściej spotyka się tradycyjną, regionalną kuchnię. Istnieją pewne odstępstwa i coraz częściej pary młode decydują się na umieszczenie w menu weselnym nieco nowoczesności i innowacyjności. I tutaj wkracza sieć McDonald's, która zamierza wyjść naprzeciw oczekiwaniom nowożeńców.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wesele w stylu fast food
Na razie oferta jest dostępna w stolicy Indonezji. Dżakartczycy mogą już zamawiać weselne pakiety w różnych wariantach. Jak informuje portal wiadomościhandlowe.pl, McDonald's będzie oferować nowożeńcom nuggetsy i hamburgery w dzień ich wesela za mniej niż 200 funtów, a dokładnie od 185 funtów przy zakupie minimum 200 produktów.
Nowożeńcy mogą poczęstować swoich gości m.in. McNugettsami, cheesburgerami albo KurczakBurgerami. Ceny pakietów zaczynają się od 3,5 mln rupii indonezyjskich, czyli około 950 zł.
Istnieją również inne opcje usług, w ramach których możemy również zapewnić stoiska z jedzeniem za dodatkową opłatą - informuje Rizki Haryadi z McDonald's Indonesia, cytowana przez "The Sun".
Restauracja wprowadziła także hasło nawiązujące do nowej oferty, które brzmi: Spraw, aby twoje wesele było niezapomniane.
Ile kosztuje wesele? Koszty ślubu a inflacja
Wesela w McDonald's. To już tradycja
Usługa została wprowadzona w trzech restauracjach w Hong Kongu. Koszt takiego wesela rozpoczyna się od równowartości 129 dolarów za "wersję podstawową", kończy na 1,5 tys. W cenę wliczone są spersonalizowane menu, specjalne dekoracje, prezent od McDonald’s, weselne ciasto jabłkowe, oraz specjalna duża frytka zamiast tradycyjnej wisienki, pod którą para ma się pocałować. Nie ma jednak możliwości zamówienia alkoholu.
To nie jedyna taka sytuacja, kiedy sieć wychodzi naprzeciw przyszłym nowożeńcom. W 2016 roku Brytyjczycy zorganizowali wesele w jednej z restauracji giganta. Para wyprawiła wesele na 30. osób. Powodem nieszablonowej decyzji okazało się zamiłowanie nowożeńców do słynnych kanapek.
Kolejnym przykładem był konkurs organizowany przez australijską rozgłośnię radiową Wave FM w 2018 roku. McDonald pragnął udostępnić świeżo wyremontowany lokal w miejscowości Warilla w Nowej Południowej Walii oraz tort z motywami marki. Organizator konkursu gwarantował kwiaty, pierścionki, samochody, stroje, a nawet miesiąc miodowy.
Pomysł na konkurs narodził się po niedawnym zamówieniu, które zostało złożone przez inną młodą parę z Australii. Podczas całonocnej zabawy na weselu zaczęło brakować jedzenia dla gości. Świadomi problemu małżonkowie zdecydowali się zamówić 300 burgerów, które miały być dostarczone przez lokalnego McDonalda.