Z hipermarketów Carrefour w Warszawie i Łodzi zniknęły sklepy Media Markt, które działały tam od końca 2018 r. - podają "Wiadomości Handlowe". Punkty Media Marku zostały zastąpienie przez koncept Carrefour Outlet.
Jak podkreślają przedstawiciele sieci Carrefour Polska: "projekt umieszczenia punktów sprzedaży sieci Media Markt w sklepach Carrefour miał charakter pilotażowy i nie będzie kontynuowany". Sieć postawiła na własne rozwiązanie.
Media Markt nie odpuszcza, CFO sieci Wojciech Wieroński zapewnia, że sieć będzie szukała możliwości współpracy z rożnymi operatorami.
- Po gruntownej analizie historii, położenia, a przez co i potencjału lokalizacji, zdecydowaliśmy o zamknięciu naszych dwóch sklepów zlokalizowanych na powierzchni hipermarketów Carrefour. Decyzja ta nie oznacza jednak, iż nie chcemy rozwijać tego konceptu w przyszłości w innych lokalizacjach - podkreśla.
Jak dodaje Wieroński, Media Markt inwestuje we wszystkich obszarach, poszerzając kompetencje cyfrowe, usprawniając procesy logistyczne czy rozbudowując zakres usług. Chce również inwestować w nowe formaty sklepów.