Na początku roku pracownicy sieci kawiarni dostali bezpłatną subskrypcję w aplikacji mindfulness Headspace. To kolejny krok sieci, zmierzający w stronę poprawy relacji z pracownikami.
W 2019 roku założono forum internetowe dla pracowników, a kierownicy zostali wysłani na szkolenia dotyczące zdrowia psychicznego.
Jak pisze amerykański „Business Insider", te działania to za mało, a pracownicy oczekują innego wsparcia. Bardziej wymiernego, bo jak mówią w anonimowych rozmowach z serwisem, obecny poziom płac jest bliski głodowego.
– Nie prosiliśmy o aplikację do medytacji. Chcemy być w stanie zapłacić czynsz – mówi jeden z niezadowolonych pracowników.
Pracownicy zwracają też uwagę na niedobór personelu, przez co praca stała się w ostatnich miesiącach znacznie bardziej obciążająca. Jak mówią, w kawiarniach brakuje przynajmniej jednej dodatkowej osoby, która pomogłaby w sprawnej obsłudze w godzinach szczytu.
Petycję o zwiększenie personelu kawiarni podpisało już 23,5 tys. osób.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl