Rebranding Mili zakończył się w mniej więcej z rocznym poślizgiem względem pierwotnych założeń, pod koniec 2020 r. Szyld Mila ostatecznie zniknął z rynku - informują Wiadomości Handlowe.
– W minionym roku sfinalizowaliśmy integrację przejętych we wcześniejszych latach sieci supermarketów z Delikatesami Centrum - zaznaczył podkreśla Jacek Owczarek, członek zarządu i dyrektor finansowy Grupy Eurocash.
- Dziś jest to jedna struktura organizacyjna, funkcjonująca pod wspólną marką, w związku z czym możemy teraz skupić się na rozwoju oferty dla konsumentów, transformacji cyfrowej, a także dalszej ekspansji, wspólnie z naszymi klientami, właścicielami niezależnych sklepów detalicznych - dodał.
Jak wskazują "WH" na koniec grudnia 2020 r. detaliczna sieć Eurocash obejmowała 1573 małe supermarkety z czego 1545 działa właśnie pod marką Delikatesy Centrum.