Tego lata w Polskę ruszy 6 mobilnych sklepów Żabki. Serwowane przekąski uzależnione będą od charakteru wydarzenia. Trochę inne propozycje dostępne będą podczas imprez muzycznych, a inne w trakcie wydarzeń stricte rodzinnych.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Hot-dogi to hit wśród klientów
Mobilne Żabki stawiają na szybkość i jakość obsługi. Oferują głównie produkty food-to-go, które można łatwo zabrać ze sobą np. podczas koncertów. Dużym powodzeniem cieszą się hot dogi.
W ofercie dostępne są m.in. ciepłe przekąski doskonale znane z oferty gastronomicznej Żabka Café, takie jak: bagietki, churrosy czy frytki. Klienci mogą także sięgnąć po kanapki Tomcio Paluch lub sałatki Dobra Karma. Dostępna jest też gorąca, kawa na wynos w różnych rodzajach oraz napoje zimne, w tym woda mineralna Od Nowa, płynne przekąski Foodini oraz soki i lemoniady Wycisk.
Przy wyborze lokalizacji kierujemy się przede wszystkim charakterem i rodzajem wydarzeń. Chcemy zapewnić uczestnikom festiwali wygodny dostęp do produktów w miejscach, gdzie nie ma tradycyjnych sklepów lub są one trudno dostępne - mówi Jerzy Roguski, dyrektor ds. komercyjnych i rozwoju w Żabka Polska.
Mobilne Żabki pojawią się na koncertach Męskiego Grania w Szczecinie, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu i Żywcu oraz na festiwalach: Polish Hip-Hop Festival w Płocku, Ostróda Reggae Festival i OFF Festival w Katowicach.
W przyszłości mobilne sklepy sieci mogą pojawić się również w okolicach szkół i uczelni.
Sezonowe Żabki w nadmorskich kurortach
W tym roku sieć planuje również otworzyć 28 sklepów sezonowych w formie kontenerów oraz 96 sezonowych placówek stacjonarnych. Najwięcej sklepów sezonowych pojawi się nad Bałtykiem, w miejscowościach takich jak Mielno (8 sklepów), Łeba (7 sklepów), Niechorze (7 sklepów), Jarosławiec (6 sklepów), Międzywodzie (6 sklepów), Władysławowo (6 sklepów) i Rewal (5 sklepów).