Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. KOL
|
aktualizacja
Materiał sponsorowany przez ImpactCEE

Moda Męska do 6xl – indywidualne podejście do każdego klienta

0
Podziel się:

Sprzedaż w sklepach stacjonarnych na początku pandemii spadła niemal o 1/4. Jednak gdy Covid-19 masowo zamykał sklepy stacjonarne, wzrost notowały sklepy online. Dzięki globalnemu programowi Mastercard Centre for Inclusive Growth oraz Fundacji Impact aż 20 małych i średnich przedsiębiorstw, które nie miały wcześniejszych doświadczeń z e-commerce, otrzymało dostęp do programu akceleracyjnego, który miał na celu przeprowadzenie transformacji cyfrowej wybranych firm.

Moda Męska do 6xl – indywidualne podejście do każdego klienta
(Adobe Stock)

Jedną z firm, biorących udział w programie akceleracyjnym w ramach projektu jest sklep odzieżowy Moda Męska do 6xl. To wyspecjalizowany sklep z ubraniami dla mężczyzn w wielu, także rzadko dostępnych rozmiarach.

Właściciele przykładają dużą wagę nie tylko do jakości produktów, ale także do obsługi klienta. W związku z tym starają się podchodzić indywidualnie do każdego zamówienia. Odzież dostępna w sklepie jest starannie dobierana u sprawdzonych producentów i dystrybutorów. Posiada między innymi bardzo dużą ofertę produktów polskiej produkcji, co w dzisiejszych czasach jest rzadkością.

Sklep jest kontynuacją rodzinnej firmy. Dlatego też osoby, które go prowadzą, posiadają wieloletnie doświadczenie w sprzedaży odzieży męskiej. Pandemia Covid-19 sprawiła, że działalności takie jak ten sklep zaczęły szukać dróg wzmocnienia swojej pozycji na rynku e-commerce. Rozwinąć w tym kierunku pomógł przedsiębiorstwu projekt akceleracyjny Mastercard.

Mastercard wsparł polski e-commerce

Program akceleracyjny, w którym wziął udział sklep Moda Męska do 6xl, został zrealizowany w ramach projektu „E-business vs. lockdown”, dofinansowanego przez Mastercard Centre for Inclusive Growth. Grant w wysokości 200 tys. dolarów, przeznaczony przez Mastercard na tę akcję, pozwolił uruchomić oprócz dedykowanego programu akceleracyjnego także ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną.

Każda z firm biorących udział w projekcie mogła liczyć na wsparcie eksperta Fundacji Impact. Ten biznesowy konsulting dotyczył przede wszystkim narzędzi pomocnych w budowie i rozwoju e-sklepu, a także skutecznej promocji w internecie – czyli dwóch obszarów szczególnie ważnych dla przedsiębiorcy stawiającego swoje pierwsze kroki w e-commerce. Program trwał od stycznia do maja 2021 roku. Jego uczestnicy otrzymali poza wskazówkami ekspertów także niezbędne narzędzia cyfrowe, jak dostęp do platformy e-sklepu czy chmury cyfrowej.

Za realizację tych działań odpowiadała Fundacja Impact, jako pierwsza organizacja pozarządowa w Europie Środkowo-Wschodniej, której przyznano grant z globalnego programu Mastercard Centre for Inclusive Growth.

Artykuł został zrealizowany dzięki wsparciu z Mastercard Center for Inclusive Growth. Mastercard nie miał wpływu na jego treść.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Materiał sponsorowany przez ImpactCEE

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)