Informacja prasowa Moliera2
Moliera2.com to polski sklep internetowy, który od ponad 10 lat oferuje odzież i kosmetyki. E-commerce ma także swoje sklepy stacjonarne, ale znaczną część sprzedaży prowadzi w sieci. Dlatego, w przeciwieństwie do wielu firm, zamknięcie sklepów nie dotknęło ich w tak dużej mierze. Marka zapewnia, że nie chce wykorzystywać tej przewagi, tylko podzielić się miejscem w sieci z innymi. Swą pomoc oferują szczególnie tym sklepom, które nie są przygotowane na sprzedaż swoich towarów poprzez taki kanał dystrybucji i z dnia na dzień zostały bez przychodów, co często wiąże się też z koniecznością zwolnień personelu.
- Gospodarce potrzebna jest konsumpcja, a spadek obrotów w handlu, negatywnie przełoży się na inne dziedziny gospodarki, to podkreśla dziś wielu ekspertów – mówi Arkadiusz Młynarczyk, Bussines Development Manager z Moliera2.com. - Tymczasem handel zamiera, poza branżą spożywczą, w zasadzie pozostał nam tylko Internet i widzimy, po ruchu na naszej stronie, że Polacy w sieci wciąż kupują. Jednak wielu przedsiębiorców nie jest na to gotowych, miną tygodnie, jeśli nie miesiące, zanim uruchomią i wypromują swoje strony. My mamy wszystko gotowe, mamy własną infrastrukturę IT, zaplecze grafików, specjalistów e-commerce, bezpieczeństwo i pełne zaplecze logistyczne. Jesteśmy gotowi do rozpoczęcia współpracy od zaraz. Chcemy wspólnie zawalczyć o polskie sklepy i miejsca pracy, jakie przez lata rozwoju biznesu stworzyły, nie pozwólmy tego zniszczyć – dodał Młynarczyk.
Chętni do współpracy mogą zgłaszać się na adres a.mlynarczyk@moliera2.com
Informacja prasowa Moliera2