Spółka chce pozyskać 4 mln zł za pośrednictwem kampanii crowdfundingowej. Zbieranie pieniędzy rozpoczęło się w październiku 2018 r. Pieniądze zostaną przeznaczone na wybudowanie browaru, w tym zakup kadzi i osprzętu browarniczego – informuje Portal Spożywczy.
Zbieranie środków odbywa się na platformie Beesfund.
Do tej pory inwestorzy wyłożyli już na browar ponad 1,38 mln zł. To sukces, bo jak dotąd żadnej innej spółce nie udało się pozyskać środków od tak dużej liczby akcjonariuszy w kampanii equity crowdfunding.
- Na razie nikt w Polsce nie pozyskał tylu akcjonariuszy poprzez crowdfunding - to już ponad 1800 osób. W tej chwili są oni ambasadorami naszej marki, a my chcemy stworzyć wokół Browaru Jastrzębie społeczność, która będzie żyła sprawami naszego browaru i godnie go reprezentowała. Dzięki crowdfundingowi Browar Jastrzębie stał się z marki znanej tylko w niewielkim kręgu zainteresowanych, marką rozpoznawalną w całym kraju - powiedział portalowi Piotr Piekarski, prezes zarządu spółki Browar Jastrzębie.
Zbieranie pieniędzy przez internet to pierwszy krok w nowej strategii rozwoju browaru. W kolejnym Browar Jastrzębie S.A. chce wejść na NewConnect.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl