Jak informuje "Puls Biznesu" przyszłością firm są pracownicy na co dzień korzystający z internetu. Tacy, którzy rozumieją współczesne trendy w nim panujące i potrafią się w nim swobodnie poruszać.
Dzisiaj firmy muszą poszerzyć swoją ofertę o działanie w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych. Przedstawiciele pokolenia C (od angielskiego connected - połączony/podłączony) są w tym przypadku w lepszej sytuacji, ponieważ korzystają z nich nie tylko zawodowo, ale też prywatnie. Rozumieją je daleko lepiej niż ich starsi koledzy z pracy. Cechują się również wyższą elastycznością i chętniej zmieniają miejsce zamieszkania dla celów zawodowych.
Pokolenie ludzi w średnim wieku nie nadąża za współczesną technologią. Urodzili się jeszcze przed boomem technologicznym i wszystkiego musieli się nauczyć w trakcie życia. Tymczasem współczesne pokolenie jest podłączone do internetu niemalże od urodzenia.
Internet jest przyszłością funkcjonowania spółek – nie tylko korporacji, ale też firm o lokalnym znaczeniu. Dlatego coraz chętniej będą one sięgać po pracowników z pokolenia „podłączonego”.
Jednocześnie zmuszone będą do zmiany sposobu funkcjonowania, np. poprzez otwarcie się na pracę zdalną, ponieważ obecne pokolenie, które wchodzi na rynek, cechuje niechęć do pracy w biurze.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl