Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Marcin Walków
|

Największa linia lotnicza świata pokazała nową klasę biznes

7
Podziel się:

Nowa klasa biznes w American Airlines, nazwana Flagship Suite, pojawi się od 2024 r. na pokładach samolotów Airbus A321XLR oraz Boeing 787-9 Dreamliner. Największa linia lotnicza świata wprowadzi też nowe fotele w klasie Premium Economy. Przewoźnik planuje zwiększyć prawie o połowę liczbę miejsc obu kategorii w samolotach do 2026 r.

Największa linia lotnicza świata pokazała nową klasę biznes
Nowa klasa biznes w American Airlines zadebiutuje w Boeingach 787-9 Dreamliner oraz mniejszych Airbusach A321XLR (Adobe Stock, materiały prasowe, American Airlines, Lukas Wunderlich)

American Airlines to największe linie lotnicze na świecie. Wraz z wejściem do floty nowych samolotów, zapowiada odświeżenie klasy biznes i ekonomicznej premium. Ma to poprawić komfort podróży na dłuższych trasach.

Pojawienie się nowych samolotów długodystansowych i dostosowany projekt foteli Flagship Suite zaoferuje klientom prawdziwie prywatne doświadczenia premium w naszej flocie dalekiego zasięgu - powiedziała Julie Rath, wiceprezes ds. Customer Experience w American Airlines, cytowana w komunikacie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Greenpact - rozmowa z Filipem Bittnerem

Flagship Suite. Nowa klasa biznes American Airlines

Flagship Suite, czyli flagowy produkt klasy biznes, zaoferuje pasażerom więcej miejsca i prywatności. Oprócz dużego ekranu systemu rozrywki pokładowej, wygodnego fotela, rozkładanego do płaskiego łóżka, pojawią się też drzwi, umożliwiające stworzenie małej, zamykanej kabiny. Podobne rozwiązanie funkcjonuje już m.in. w klasie biznes Qatar Airways.

Na pokładzie Boeinga 787-9 znajdzie się 51 miejsc Flagship Suites, czyli o 21 więcej niż w samolotach obecnej konfiguracji. Na pokładach mniejszych samolotów, Airbus A321XLR, dostosowanych do dalekich podróży, miejsc klasy biznes będzie 20.

Oprócz tego w B787-9 będą 32 fotele klasy Premium Economy, a w A321XLR takich miejsc będzie 12. W klasie Premium Economy pasażerowie mogą korzystać z wygodniejszych foteli oraz bogatszego serwisu pokładowego. American Airlines chcą zwiększyć liczbę miejsc obu kategorii "premium" w swoich samolotach o 45 proc. do 2026 r.

American Airlines unowocześnią wnętrze samolotów

W 2024 r. rozpocznie się też proces retrofitu, czyli wymiany wnętrza kabiny pasażerskiej, w samolotach Boeing 777-300ER American Airlines. Na ich pokładach znajdzie się 70 miejsc Flagship Suite oraz 44 fotele Premium Economy. Z kolei mniejsze samoloty A321 przejdą analogiczny proces, by upodobnić ich wnętrze do tego, które pasażerowie spotkają w nowych Airbusach A321XLR.

Jak wylicza firma ch-aviation.com American Airlines dysponują flotą 862 samolotów, w tym 44 Boeingami 787 Dreamliner i 63 B777. Przewoźnik obsługuje 62 kraje, oferując 1238 tras do 350 lotnisk. W 2021 r. American Airlines przewiozły 165 mln pasażerów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(7)
WYRÓŻNIONE
Miami
2 lata temu
Czesto latam AA, na trasach NYC - Miami , Miami - Cancun , maja dobre ceny , a business class bilet , mozna za niewielka doplata kupic juz na lotnisku przed lotem, czesto jest to last minute upgrade i zamiast zaplacic za business class normalnie 800 dolarow , kupuje economic class , i robie upgrade na lotnisku , jest to doplata 100-150 dolarow , co w sumie daje mi business class bilet za 300 , a nie za 800 . Chyba ze lot jest wyjatkowo pełny .
8888
2 lata temu
Ja nie narzekam często latam i jestem z tego zadowolony a jak inni nie mogą latać to niech hejt się nie wylewa 👍👍😁😁
aAf
2 lata temu
Czas na retrofit w LOT
NAJNOWSZE KOMENTARZE (7)
ssssss
2 lata temu
TAK oto bogatsi WALCZA z ociepleniem klimatu. Przy dzisiejszej technice większość przelotów jest zbędna! Popotrzcie na Załęskiego: nie rusza sie z Kijowa a jest wszędzie!
Miami
2 lata temu
Czesto latam AA, na trasach NYC - Miami , Miami - Cancun , maja dobre ceny , a business class bilet , mozna za niewielka doplata kupic juz na lotnisku przed lotem, czesto jest to last minute upgrade i zamiast zaplacic za business class normalnie 800 dolarow , kupuje economic class , i robie upgrade na lotnisku , jest to doplata 100-150 dolarow , co w sumie daje mi business class bilet za 300 , a nie za 800 . Chyba ze lot jest wyjatkowo pełny .
8888
2 lata temu
Ja nie narzekam często latam i jestem z tego zadowolony a jak inni nie mogą latać to niech hejt się nie wylewa 👍👍😁😁
Rety
2 lata temu
Klasa dla naciągaczy wszelkiej maści i wiernych korpoludków po awansie. Zwykły człowiek będzie latał jak śledź w puszce!
A tymczasem w...
2 lata temu
Tylko Delta...