PKO BP radzi swoim klientom, aby uważali na fałszywe e-maile podszywające się pod bank o temacie: "Aktywacja potwierdzenia mobilnego – Działaj teraz, aby kontynuować korzystanie z naszych usług"
Bank ostrzega przed tymi fałszywymi wiadomościami
Wiadomości mają w polu nadawcy adres.: IPKO. Bank nie jest autorem tych wiadomości - podkreśla PKO BP.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W treści wiadomości znajduje się tylko link do strony, która podszywa się pod serwis IPKO.
Nie otwieraj załączników i nie klikaj w linki w tego rodzaju e-mailach. Jeśli klikniesz w link, możesz stracić pieniądze i kontrolę nad kontem - przestrzega bank.
Bank PKO BP przypomina, że wiadomości i SMS-y jakie wysyła do swoich klientów, nie zawierają linków.
"Zanim zalogujesz się do serwisu iPKO, zawsze sprawdzaj dokładnie adres strony. Linki do fałszywych stron zamieszczane są także w reklamach w wyszukiwarce i wyglądają jak zwykłe wyniki wyszukiwania" - informuje bank.