Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Agnieszka Jarosz
|
Partner artykułu: Samsung

Naprawa w godzinę albo zwrot kasy. Tak Samsung serwisuje smartfony i tablety

20
Podziel się:

24 godziny na dobę i siedem dni w tygodniu. Błyskawiczna pomoc, nagranie z czynności serwisowych i karta pamięci z danymi, które były w telefonie. Tak pracuje nowy Serwis 2.0 dla urządzeń mobilnych marki Samsung. Brzmi naprawdę dobrze.

Naprawa w godzinę albo zwrot kasy. Tak Samsung serwisuje smartfony i tablety
Nowy Serwis 2.0 Samsung. Autoryzowane Centra Serwisowe producenta zrzeszają najlepszych na rynku fachowców. (fot. Helena Majewska, materiały prasowe)

Co najczęściej psuje się w naszych smartfonach i tabletach? Wyświetlacz. Są miliony „możliwości” jego uszkodzenia. Każdy, kogo dosięgnął ten problem, ma swoją historię do opowiedzenia.

Drugim elementem, który ulega awarii, jest gniazdo ładowania. Trzecim bywa niedziałająca bateria. A zaraz potem – zalanie urządzenia wodą, co pociąga za sobą uszkodzenie mikrofonów, głośników, złączy, paneli dotykowych i modułów Wi-Fi.

A gdy już doszło do nieszczęśliwego wypadku, pojawia się pytanie – co wtedy? Samemu próbować naprawiać z użyciem ryżu, czy szukać najbliższego serwisu? A może po prostu oddać smartfon w ręce specjalistów?

W tym ostatnim przypadku pomoże nam nowy Serwis 2.0 Samsung. Autoryzowane Centra Serwisowe producenta zrzeszają najlepszych na rynku fachowców. Co oferują? Od ekspresowej naprawy, poprzez odzyskiwanie i back-upu danych aż po wideoinspekcję i personalizację urządzenia. Wszystko to łatwo, prosto i szybko. Naprawdę szybko!

Naprawa bez wychodzenia z domu

By naprawić smartfon lub tablet w serwisie Samsung, nie musimy wychodzić z domu. Teraz wszystko możemy załatwić za pośrednictwem kilku kliknięć. Wystarczy wejść na stronę samsung.com/pl/support/uslugi-pogwarancyjne, zalogować się, zlecić i opłacić naprawę online, a następnie wybrać odpowiadający nam sposób dostarczenia urządzenia do punktu.

Uszkodzony smartfon lub tablet możemy albo przekazać za pośrednictwem kuriera albo samodzielnie dostarczyć do jednego z punktów nadawczych. A jeśli chcemy wiedzieć, jak postępują prace przy reanimacji naszego sprzętu, w każdej chwili możemy zadzwonić na infolinię lub uzyskać informację na stronie.

W ramach naprawy online, Samsung przygotował też dodatkowy benefit dla tych klientów, którzy zdecydują się na naprawę wyświetlacza – gratis otrzymują oni wymianę baterii.

Naprawa w ciągu godziny. Jednej godziny

A co jeśli spieszy się nam, by odzyskać sprawne urządzenie? Wtedy możemy skorzystać z płatnej usługi ekspresowa naprawa. Taką możliwość mamy w punktach Samsung Premium Service Plaza w Warszawie, Poznaniu i Katowicach. Jeśli zdecydujemy się na błyskawiczną pomoc, specjaliści naprawią nasze urządzenie w ciągu godziny – o ile wcześniej umówimy taką usługę telefonicznie. Czy godzina wystarczy, by naprawić smartfon? Przy wykwalifikowanej i przeszkolonej kadrze oraz dzięki profesjonalnym narzędziom diagnostycznym i specjalnemu oprogramowaniu – jest to jak najbardziej możliwe. Jeśli jednak nie zmieszczą się w tym czasie, zwracają koszt wizyty.

Naprawa tuż obok domu

Serwis 2.0 to unikalna usługa na polskim rynku dostępna dla urządzeń pogwarancyjnych. Decydując się na nią, oprócz wygody tego rozwiązania, zyskujemy dodatkowo gwarancję bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia naprawiane są bowiem w autoryzowanych centrach serwisowych producenta. Co to dla nas oznacza? Na przykład to, że każda wymieniona część jest oryginalna, bo tylko taka zapewnia wysoką jakość funkcjonowania urządzenia, i co ważne – każda też jest objęta gwarancją.

Klient zachowuje więc nie tylko ciągłość gwarancji urządzenia, lecz także ważność certyfikatu szczelności IP (normy szczelności na wodę i kurz). Tuż po naprawie smartfon lub tablet poddawane są testom i sterylizacji. Następnie urządzenie odsyłane jest za pośrednictwem kuriera pod wskazany adres.

Na czerwiec Samsung przygotował kolejne interesujące rozwiązanie, które ma być jeszcze bardziej przyjazne dla użytkowników smartfonów premium.

To usługa mobilnego serwisu. Naprawę będzie można zamówić prosto pod dom (będzie odbywała się w przystosowanym do tego vanie).

Dane w dobrych rękach

Portfolio usług autoryzowanych centrów Samsung nie ogranicza się tylko do samych napraw.

Nie każdy bowiem wie, że oddając urządzenie do naprawy powinno się je odpowiednio przygotować. Przede wszystkim przed oddaniem sprzętu do serwisu – o ile to możliwe – należy zdjąć blokady, zrobić kopie danych, wyjąć kartę SIM – systemy do serwisowania wymuszają powrót do ustawień fabrycznych. Choć jeśli uszkodzimy ekran, może to być niemożliwe. Dlatego też, w takim przypadku – gdy z jakiegoś powodu nie możemy samodzielnie wykonać kopii danych lub zależy nam na ich odzyskaniu – w autoryzowanych serwisach Samsung możemy skorzystać z usługi odzyskiwania danych lub wykonać ich zapasową kopię.

Jeśli z jakiegoś powodu nie zdecydujemy się na naprawę urządzenia, dzięki tym usługom mamy szansę opuścić serwis wyposażeni w pamięć przenośną z kopią odzyskanych z naszego urządzenia danych.

Dyżur, film i grawer

Jak już wspominaliśmy, Samsung zapewnia swoim użytkownikom pomoc nieprzerwanie 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. To wszystko dzięki całodobowej infolinii, która jest pierwszym takim rozwiązaniem w Polsce. Pomoc można uzyskać nie tylko dzwoniąc i pisząc, ale także za pośrednictwem rozmowy wideo.

Pracujący w niej konsultanci zostali profesjonalnie przygotowani do wykonywania swoich zadań. W ostatnim kwartale uczestniczyli w szkoleniach łącznie przez ponad 2 tys. godzin.

W ostatnim kwartale przez kolejnych 3 tys. godzin wspierali klientów, głównie w zakresie właściwości produktów, aplikacji, gwarancji i obowiązujących promocji. np.

Kolejnym ciekawym rozwiązaniem serwisu Samsung jest wspomniana usługa wideo inspekcji. Decydując się na nią, za dodatkową opłatą otrzymamy na przenośnym dysku filmy z przeglądu i naprawy naszego smartfonu. Dlaczego to takie ważne i komu może się przydać? Dzięki wideoinspekcji dowiemy się, jakie uszkodzenia nastąpiły, jak je naprawiono i jakich części wymiennych użyto do naprawy. W ten sposób zyskujemy szczegółowy wgląd w pracę serwisu, a także pewność, że nasze urządzenie rzeczywiście wymagało – niejednokroć przecież kosztownej – naprawy, dokładnie w takim zakresie, jak deklarował to serwis.

To korzystne rozwiązanie w przypadku, gdy chcemy upewnić się, że naprawa nam się opłaci – w ramach wideoinspekcji otrzymujemy także filmy z przeglądu urządzenia, czyli procesu, który poprzedza naprawę. I z nich właśnie możemy dowiedzieć się, że – niemała często kwota, jaką musimy przeznaczyć na naprawę – warta jest tego, żeby ją wydać.

A gdy już nasz smartfon dostał drugie życie, możemy pozwolić sobie na jego personalizację. Dzięki usłudze laserowego grawera dostępnej w punktach Samsung Premium Service Plaza, technicy błyskawicznie i od ręki wygrawerują na tyle naszego smartfonu dowolny wzór, motto lub grafikę. Można samemu stworzyć swój motyw lub wybrać z tych, które są dostępne w punktach serwisowych.

W sumie to świetna opcja, zważywszy na to, że oddawaliśmy do naprawy niedziałające urządzenie, a otrzymujemy naprawiony i spersonalizowany smartfon.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Partner artykułu: Samsung

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(20)
WYRÓŻNIONE
max
3 lata temu
Warto chyba wspomnieć o "specyficznej" polityce serwisowej firmy Samsung, oddając telefon do serwisu np. w celu wymiany baterii, pracownicy z automatu dokonują uaktualnienia systemu operacyjnego do najnowszej dostępnej wersji, a klient nie ma możliwości niewyrażenia zgody na ten zabieg, ponieważ brak wyrażenia takiej zgody skutkuje odmową przyjęcia urządzenia do serwisu, pomimo że urządzenie formalnie wciąż jest objęte gwarancją. W skrócie urządzenie jest Twoje, ale to pracownicy serwisu wiedzą lepiej co jest dla Ciebie dobre nawet jeśli aktualizując urządzenie do nowszej wersji oprogramowania traci się pewne specyficzne funkcje, które były dostępne w starszej wersji.
Cat
3 lata temu
2x skorzystałem z serwisu pogwarancyjnego. Wniosek??? Taniej i lepiej kupić nowy. To wywalone pieniądze....
Tak jest
3 lata temu
Oddałem na gwarancji note 9 bo bateria trzyma kilka godzin i trzeba chodzić z power bankiem to zaktualizowali system, baterii nie wymienili i napisali że ok. Dalej chodzę z power bankiem. Nigdy więcej tej firmy
NAJNOWSZE KOMENTARZE (20)
ravtop
7 miesięcy temu
Serwis "szajsunga" to jakaś kpina z klienta, omijajcie tą markę szerokim łukiem.
janek
3 lata temu
Oddałem smartfon A41 do naprawy gwarancyjnej, brak nie zarejestrowano w sieci, odesłano po zwykłym resecie smartfona, następnie ponownie wysłano z tą samą usterką, odesłano jak się okazało krzywy ekran na 2 mm koszt ok.500zł inaczej nie wymienia płyty głównej i nie usuną usterki z siecią. Jak ja przy zakupie miałem to zweryfikować otrzymałem taki telefon, użytkowany przez córkę w etui z ochronną szybą po 2-3 miesiącach nie mogłem się do niej dodzwonić, usterką występowała sporadycznie, ale jednak. smartfon odesłałem po 6 miesiącach użytkowania, a oni z serwisu mówią płać za ekran. Niestety w moim przypadku wyszło na ich orzeźbili mnie na ok. 500zł za ekran, płyta i bateria na gwarancji, także nie polecam serwis Samsung dla mnie to oszustwo, ale jak można udowodnić, kto mnie oszukał sprzedawca?, serwis? Smartfon A41 wyszedł już 1700zł ciekawe czy będzie działać
KurczakPolny
3 lata temu
Ciekawe czego używają do wklejenia ekranu, skoro telefon naprawiają w godzinę. Klej nie zwiąże w godzinę, nawet w piecu. Pewnie mają jakiś patent na to. Mam też wątpliwości co do opłacalności naprawy pogwarancyjnej w autoryzowanym serwisie. W miarę przyzwoity ekran do galaxy s10 kosztuje około 1300 złotych + robocizna nie mniej niż 200 - to w nieautoryzowanym serwisie. Sprawny telefon w polskim serwisie aukcyjnym można kupić poniżej 1500 złotych. Można naprawić taniej, o ile matryca OLED, nie jest uszkodzona i nie uszkodzi się podczas wymiany szyby. Z marnej jakości ekranem można zejść z ceną naprawy niemal do 1000 zł, ale takiego ekranu bym osobiście nie chciał.
zxc12
3 lata temu
za wszystko zapłacimy my wszyscy normalni kosztem tych "nowoczesnych" nie ma nic za darmo !!!
Pozdrawiam
3 lata temu
Przestancie robic telefony bo juz nie umiecie ich robic. W ostatnim czasie ceny napraw telefonow w tym wyswietlacze. Sa rak niskiej jakosc aby przy najblizszym upadku sie rozbily. Poza moze piekarnikami ta firma juz nie potrafi nic zrobic.