Netto jest obecnie w trakcie procesu konwersji, w ramach którego modernizuje i otwiera pod swoim szyldem około 250 sklepów Tesco przejętych przez Salling Group w marcu tego roku. Operacja ta podwoi sieć Netto w Polsce, zwiększając ją do około 650 sklepów. Stanowi ona strategiczną szansę rozwoju dla Salling Group.
Do kontynuacji procesu transformacji sieci Netto powołało na stanowisko Dyrektora Generalnego Hugo Mesquitę, doświadczonego lidera, pełniącego dotąd rolę Dyrektora Operacyjnego w Biedronce, z szeroką wiedzą o branży retail.
– Jestem bardzo zadowolony, że pozyskaliśmy Dyrektora Generalnego, który doskonale rozumie Klientów i rynek dyskontów. Hugo posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu operacji na wielką skalę i osiąganiu wyników przy jednoczesnym traktowaniu współpracowników z szacunkiem – mówi Michael Løve, CEO Netto International.
Netto jest częścią grupy Salling, największego retailera w Danii. Salling Group zarządza obecnie ponad 1650 sklepami, zatrudniając łącznie ponad 55 tys. pracowników w Danii, Niemczech i w Polsce.
– Cieszę się z objęcia stanowiska Dyrektora Generalnego Netto Polska i czekam już na realizację zadań związanych z trwającą integracją 250 sklepów Tesco, ale także ze wzmocnieniem pozycji Netto na polskim rynku. Jest to wyjątkowa okazja i wierzę, że wraz z silnym zespołem, który obecnie tworzy firmę, będziemy w stanie wspólnie dokonać ogromnych zmian dla klientów i pracowników – komentuje Hugo Mesquita.
Materiał partnera