Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

12,5 mln zł przychodów AMG.net

0
Podziel się:

Firma AMG.net SA poinformowała o zakończeniu roku finansowego 2001. Spółka osiągnęła przychody w wysokości 12,5 mln złotych, uzyskując tym samym blisko 60-procentowy wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym.

'Cieszy nas dynamiczny wzrost uzyskany na tle radykalnego spowolnienia rozwoju rynku IT w Polsce. Nasz sukces to wynik trafnej strategii, która zakłada oferowanie rozwiązań informatycznych służących rozwiązywaniu problemów biznesowych naszych klientów.

To także rezultat wcześniejszych inwestycji w know-how i partnerstwa technologiczne. Realizujemy obecnie coraz bardziej złożone projekty dla największych przedsiębiorstw
w Polsce, co pozwala konsekwentnie umacniać naszą pozycję rynkową i skutecznie konkurować z dużymi firmami informatycznymi.' - powiedział Jerzy Kalinowski, prezes zarządu AMG.net, dodając: 'Naszym celem jest uzyskanie wkrótce pozycji lidera wśród firm specjalizujących się w konsultingu IT'.

W 2001 r. firma AMG.net zrealizowała szereg unikalnych na polskim rynku projektów. Przeprowadziła wdrożenie platformy eCRM w obszarze bankowości detalicznej BRE Banku, wraz z serwisami Multibank, izzyBank oraz portalem finansowym Multiport. Inne ważne projekty to portal wewnętrzny dla Grupy Żywiec, projekty dla operatora komórkowego Polska Telefonia Cyfrowa (Era), wdrożenie systemu SAP R/3 dla Alcatela, portal dla kluczowych klientów Biura Reklamy TVP SA.

Firma AMG.net weszła w roku 2001 w etap istotnych przekształceń. Dotyczy to zarówno zmian w akcjonariacie (wsparcie kapitałowe ze strony funduszu inwestycyjnego - Innova Capital oraz połączenie z firmą SNAP Consulting), jak i strategii firmy. Stworzono dział konsultingu i nawiązano szereg partnerstw technologicznych ze światowymi dostawcami oprogramowania. Powstał zespół dedykowany rozwiązaniom klasy CRM w oparciu o system PeopleSoft 8 CRM. Bardzo owocna okazała się współpraca z amerykańską firmą ATG w zakresie rozwiązań eCRM i e-commerce. Nawiązano również partnerstwa z firmami BEA, Oracle i IBM, w obszarze serwerów aplikacji, platform middleware oraz baz danych.
Nowa strategia AMG.net umożliwiła dynamiczne przejście w stronę doradztwa biznesowego w zakresie wykorzystania rozwiązań IT. W tym roku spółka będzie kontynuowała sprawdzony już model biznesowy, rozwijając dotychczasowe produkty i inwestując w nowe rozwiązania. Temu między innymi ma służyć podpisana niedawno umowa o współpracy z SAP Polska, w ramach której AMG.net będzie świadczyć usługi doradcze i wdrożeniowe w obszarze produktów nowej generacji oferowanych przez SAP, takich jak: mySAP.com Enterprise Portals, CRM oraz e-Procurement.

'Rok 2001 był dość trudny dla naszej firmy, biorąc pod uwagę sytuację na rynku i wewnętrzne zmiany. Dlatego też jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętego sukcesu. Zawdzięczamy go przede wszystkim naszym ludziom. Inwestujemy w kapitał ludzki i to przynosi nam wymierne wyniki. Zostaliśmy niedawno uznani za drugiego pracodawcę roku w województwie łódzkim. U progu roku 2002 nasza pozycja strategiczna jest mocniejsza niż kiedykolwiek, a marka coraz lepiej rozpoznawana. W tej chwili koncentrujemy się na doskonaleniu naszych procesów biznesowych, co w perspektywie najbliższych miesięcy pozwoli nam utrzymać dynamiczny wzrost'. - stwierdził Jerzy Kalinowski, prezes zarządu AMG.net S.A.

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)