Ponad połowa, 52,61 proc., korzysta z internetu w domu, 24,29 proc. w pracy, 24,74 proc. w szkole lub na uczelni, 14,93 proc. u znajomych, a 14,72 proc. w kawiarni internetowej.
Z badania wynika, że najpopularniejszą stroną internetową w Polsce jest nadal strona portalu Onet, którą 75,02 proc. badanych odwiedziło przynajmniej raz w miesiącu.
Kolejnymi pod względem popularności stronami internetowymi w Polsce są Wirtualna Polska (63,68 proc. osób odwiedziło ją w ciągu ostatniego miesiąca), Interia (43,76 proc.), Gadu-Gadu (31,25 proc.), Google (30,75 proc.) i Allegro (17,46 proc.).
Codziennie lub prawie codziennie z internetu korzysta 35 proc. badanych, kilka razy w tygodniu 28,86 proc., raz na tydzień 17,82 proc., kilka razy w miesiącu 11,92 proc., raz na miesiąc 3,96 proc., a rzadziej niż raz na miesiąc 2,27 proc.
Badanie było przeprowadzone w grupie celowej: "korzystający z internetu", próba liczyła 2.109 przypadków.