Ponad połowa, 53,7 proc., korzysta z internetu w domu, 24 proc. w pracy, 25,7 proc. w szkole lub na uczelni, 15,6 proc. u znajomych, a 14,4 proc. w kawiarni internetowej.
Z badania wynika, że najpopularniejszą stroną internetową w Polsce jest nadal strona portalu Onet, którą 75,6 proc. badanych odwiedziło przynajmniej raz w miesiącu.
Kolejnymi pod względem popularności stronami internetowymi w Polsce są Wirtualna Polska (63,9 proc. osób odwiedziło ją w ciągu ostatniego miesiąca), Interia (46 proc.), Google (34,7 proc.), Gadu-Gadu (32,1 proc.) i Allegro (19 proc.).
Codziennie lub prawie codziennie z internetu korzysta 36,4 proc. badanych, kilka razy w tygodniu 28,7 proc., raz na tydzień 17,5 proc., kilka razy w miesiącu 10,7 proc., raz na miesiąc 3,9 proc., a rzadziej niż raz na miesiąc 1,6 proc.