Ponad połowa, 53,2 proc., korzysta z internetu w domu, 24,6 proc. - w pracy, 26,3 proc. - w szkole lub na uczelni, 14,1 proc. - u znajomych, jak również w kawiarni internetowej.
Z badania wynika, że najpopularniejszą stroną internetową w Polsce jest nadal strona portalu Onet, którą 74,9 proc. badanych odwiedziło przynajmniej raz w miesiącu.
Kolejnymi pod względem popularności stronami internetowymi w Polsce są Wirtualna Polska (63,5 proc. osób odwiedziło ją w ciągu ostatniego miesiąca), Interia (45,4 proc.), Google (39,3 proc.), Gadu-Gadu (32,6 proc.) i Allegro (21 proc.).
Niższą niż 20 proc. popularność zanotowały Idea (19,9 proc.), portal Gazeta (18,5proc.), Era (14,2 proc.), portal O2 (12,8 proc.).
Codziennie, lub prawie codziennie z internetu korzysta 38,6 proc. badanych, kilka razy w tygodniu 27,3 proc., raz na tydzień 17,6 proc., kilka razy w miesiącu 10,4 proc., raz na miesiąc 4,2 proc., a rzadziej niż raz na miesiąc 1,9 proc.