Łącznie od początku swojej działalności (wrzesień 2004) firma sprzedała 472 licencje systemu OKAY CRM i pozyskała 121 klientów.
'Konsekwentnie realizujemy swoją strategię zwiększania udziału w rynku. W niespełna 9 miesięcy staliśmy się jednym z największych dostawców 'pudełkowych CRMów' w Polsce, wprowadziliśmy nową, znacznie bogatszą funkcjonalnie wersję - OKAY CRM 1.2, pozyskaliśmy 9 Autoryzowanych Partnerów i 14 dealerów. Inni rynkowi liderzy potrzebowali 2 - 3 lat aby osiągnąć podobny wynik a dla zdecydowanej większości jest to jedynie marzenie. Dla porównania nasi konkurenci w tym samym okresie roku 2004 sprzedali niespełna 320 and#8216;pudełek.and#8217;' - powiedział Maciej Stanusch, Prezes Zarządu Clix Software.
Klientami Clix Software są przede wszystkim przedsiębiorstwa usługowe oraz firmy handlowe sprzedające produkty wymagające długich cykli sprzedaży lub serwisujące swoje produkty.
'W porównaniu z rokiem 2004, w 2005 odnotowaliśmy zdecydowany wzrost sprzedaży usług. W ubiegłym roku usługi stanowiły zaledwie 5 % naszych przychodów. W tym roku to już ponad 20 %. Jest to dobra wiadomość dla naszych partnerów handlowych - będą mogli zwiększyć swoje przychody sprzedając dodatkowe usługi, takie jak instalacja i konfiguracja oprogramowania lub szkolenia.' - dodaje Maciej Stanusch.
http://www.clix-software.com