W działającym od czerwca serwisie mailingowych list dyskusyjnych Hydepark.pl zarejestrowało się ponad 40 tys. osób. Do serwisu przeniosło się m. in. wiele gazetek internetowych rozsyłanych przez e-mail (tzw. e-zinów). Serwis funkcjonuje obecnie w nowej wersji - pojawiły się w nim nowe funkcje, m.in. zapamiętywanie użytkownika (nie trzeba się logować przy każdej wizycie), przypominanie hasła, wyświetlanie nazwy grupy na każdej stronie, wyświetlanie pięciu ostatnich wiadomości dodanych na stronie głównej grupy, uproszczenie adresów www stron.
Hydepark.pl powstał z inicjatywy poznańskiej agencji reklamowej Gamma Promotion oraz inkubatora internetowego e-Katalyst. Pomysłodawcą i prezesem serwisu jest Łukasz Ferchmin. 50% udziałów w serwisie posiada agencja Gamma Promotion, 45% - inkubator e-Katalyst, a 5% - pomysłodawcy i członkowie zarządu. Do końca roku e-Katalyst zainwestuje w witrynę 320 tys. złotych.