Stanowi to około 33 proc. ogólnej sprzedaży.
Według Macieja Matelli, dyrektora ds. rozwoju Winkhaus Polska, w ciągu miesiąca za pomocą poczty elektronicznej dokonywanych jest około 900 zamówień. Docelowo zarząd spółki planuje w ciągu najbliższych dwóch lat zwiększenie z 30 do ponad 50 procent łącznych obrotów spółki wartość sprzedaży odbywającej się za pośrednictwem Internetu. Będzie to możliwe m.in. dzięki coraz powszechniejszemu wykorzystywaniu oprogramowania WH Okna do zamawiania produktów Winkhaus Polska przez stałych klientów firmy. W chwili obecnej program posiada już około 400 firm współpracujących z Winkhaus Polska a aktywnie z niego korzysta 150 producentów okien z całego kraju
Wyniki, jakimi może pochwalić się Winkhaus Polska w dystrybucji swoich produktów za pomocą Internetu, mogą zachęcić innych producentów do wprowadzenia podobnej usługi w swojej ofercie a co za tym idzie przyczynić się do wzrostu popularności i rozwoju e-handlu w Polsce.