Internetowa agencja reklamowa adMaster network została 1 lipca zintegrowana z firmą ARBOmedia.net AG - ogólnoeuropejskim domem sprzedaży mediów klasycznych. W Polsce połączenie będzie przebiegać stopniowo.
Spółka adMaster będzie teraz występowała pod wspólnym brandem ARBOmedia, symbolizującym zarówno działania w internecie jak i offline.
ARBOmedia jest spółką notowaną na giełdzie Neuer Markt we Frankfurcie od maja 2000 roku i jest jednym z największych europejskich domów sprzedaży mediów klasycznych takich jak: prasa, outdoor, radio i telewizja.
ARBOmedia w swoim portfolio posiada obecnie 25 stacji telewizyjnych (programy czeskiej i rumuńskiej telewizji publicznej), ponad 30 stacji radiowych oraz wiele wydawnictw prasowych.
Obecnie w sieci adMaster network w całej Europie znajduje się ponad 500 witryn, wyświetlających ponad 450 milionów bannerów miesięcznie.
Oddział w Polsce obsługuje ponad 60 serwisów, wyświetlających ponad 15 milionów bannerów na miesiąc. W Polsce w przeciwieństwie do innych krajów, gdzie marka ARBOmedia jest bardziej znana, integracja przebiegać będzie w sposób stopniowy. Całkowite zastąpienie brandu adMaster zapowiadane jest na koniec roku 2001.