Air Bites Polska szuka na rynku optymalnych rozwiązań. Obecnie spółka dąży do zdobycia dominującej pozycji na poszczególnych rynkach lokalnych, a z czasem pragnie stać się wiodącym ogólnopolskim operatorem, posiadającym w swojej ofercie szeroki pakiet usług. Bardzo istotnym elementem jest w tym wypadku posiadanie własnej infrastruktury kablowej, dlatego też firma ta koncentruje się na sukcesywnym powiększaniu zasięgu jej sieci. Air Bites Polska zmierza także ku temu, aby z czasem móc występować z kontrofertą wobec dużych dostawców, takich jak TP SA, UPC czy Aster, którzy stawiają na kompilację usług typu Triple Play (tj. telewizja, Internet i telefon z jednego kabla). Spółka Air Bites Polska chce skoncentrować się na dostarczaniu klientom usług szybkiego, szerokopasmowego Internetu w dobrej jakości i konkurencyjnej cenie, a docelowo na poszerzeniu swojej oferty o pozostałe usługi, dla zainteresowanych klientów.
Już w lipcu 2006 Air Bites Polska planuje poszerzyć swoją ofertę w zakresie dostępu do Internetu o kolejny produkt, który będzie najprawdopodobniej pierwszą tego typu ofertą na krajowym rynku. Z pewnością wkrótce ukaże się stosowna kampania reklamowa ujawniająca szczegóły.
www.airbites.net