'Jakość wielu polskich witryn przeraża. Widzimy ogromne marnotrawstwo środków na tworzenie serwisów, które są nieprzyjazne dla odwiedzających, trudne w użyciu, a przede wszystkim mało skuteczne. Wykonawcy często wykorzystują na własną korzyść brak kompetencji swoich klientów. Jednocześnie interesuje ich utrzymywanie długich i drogich relacji'.
Raporty przygotowane przez WebAudit składają się z dwóch części. Najpierw 'diagnoza', czyli najważniejsze problemy, jakie strona stwarza czytelnikom. Później 'leczenie', czyli konkretne sposoby naprawienia tych problemów.
Audyt użyteczności - najważniejsza usługa firmy - to spojrzenie na witrynę z punktu widzenia odwiedzających. W rezultacie łatwiej jest korzystać z serwisu, łatwiej można dotrzeć do potrzebnych informacji. Serwis użyteczny poprawia lojalność klientów.
Uzupełnieniem oferty WebAudit jest optymalizacja serwisów na potrzeby wyszukiwarek sieciowych.
Firma powstała w roku 2004 i świadczy za pośrednictwem Internetu usługi w całej Polsce. Ceny standardowych analiz WebAudit mieszczą się w przedziale od kilkuset do kilku tysięcy złotych.
http://www.webaudit.pl