NOWA MARKA ASTER KRAKÓW Od 2003 roku AUTOCOM w Krakowie należy do GRUPY ASTER, której właścicielem jest amerykański fundusz inwestycyjny Hicks Muse Tate and Furst Limited, mający duże międzynarodowe doświadczenie na rynku usług telekomunikacyjnych. W związku z dynamicznym rozwojem spółek należących do GRUPY, rozpoczęto proces synergii i podjęto decyzję o unifikacji marki.
Od 1 października br. AUTOCOM będzie funkcjonował pod marką ASTER. Zmiana ta wiąże się nie tylko z wprowadzeniem nowego logotypu, identyfikacji wizualnej oraz hasła, W kontakcie ze światem. ASTER, ale także z repozycjonowaniem marki z operatora kablowego na dostawcę nowoczesnych usług telekomunikacyjnych jak cyfrowa telewizja w kablu, szerokopasmowy dostęp do Internetu oraz telefonia cyfrowa.
Z badań przeprowadzonych na zlecenie Firmy przez TNS OBOP wynika, że mieszkańcy Krakowa pozytywnie postrzegają zmianę marki z AUTOCOM na ASTER. Obecni i potencjalni abonenci uważają, że nowy logotyp przyciąga uwagę, jest nowoczesny, dynamiczny, pomysłowy i czytelny. Pasuje do firmy działającej w sposób profesjonalny, budzącej zaufanie a zarazem wyróżniającej się. Przemawia głównie za pomocą kolorystyki i symboliki, co powoduje, że jest oryginalny.
http://ww.aster.pl