Serwis jest łatwym do przeszukiwania centrum polskich reklam i kampanii bannerowych komercyjnych oraz prywatnych. Firmy i agencje mogą w katalogu umieszczać swoje produkcje bezpłatnie.
- Szacuję, że od 1997 roku, w polskim Internecie stworzonych zostało ok. 15 tys. różnych bannerów reklamowych, z czego większość przypada na bannery prywatne, często o miernej jakości. Najczęściej spotykane bannery mają rozmiary 400x50 lub 468x60 pikseli. - mówi Dariusz Majgier, wydawca Reporter.pl.
Do katalogu bannerów dołączyło też forum dyskusyjne poświęcone reklamie w Internecie, gdzie reklamodawcy i reklamobiorcy mogą wziąć udział w dyskusji o kampaniach czy trendach w reklamie sieciowej. Osoby z agencji reklamowych co dwa tygodnie będą komentować wybrane reklamy oraz całe kampanie.
Dodatkowo WebReporter - największy polski miesięcznik o Internecie rozsyłany bezpłatnie do prenumeratorów również rozpoczął zamieszczanie obszernych raportów dotyczących zrealizowanych kampanii w Internecie.