Na potrzeby akcji promocyjnej i na specjalne zamówienie firmy Sunfarm, w serwisie MTV.pl, została przygotowana osobna sekcja tematyczna w całości poświęcona produktowi KC-24. Sekcja ta jest promowana stałą obecnością reklamy na stronie głównej stacji. Dodatkowo, cały serwis MTV.pl został obrendowany logiem produktu.
Działania sieci reklamowej IDMnet, która obsługuje kampanię, już przyniosły oczekiwane efekty. Sekcję poświęconą preparatowi odwiedziło ponad 5 000 osób w niespełna tydzień. Stała obecność reklam gwarantuje, że w ciągu miesiąca zobaczy ją ok. 140 000 unikalnych użytkowników, którym reklama pokaże się ponad milion razy.
'Planując kampanię zależało nam, aby optymalnie dopasować grupę docelową produktu z użytkownikami określonego serwisu. W tym przypadku najpełniej kryteria te spełniła witryna MTV.pl i właśnie dlatego, w tym serwisie realizujemy działania sponsoringowe' - wyjaśnia Marcin Bugajski z sieci reklamowej IDMnet.
Celem kampanii jest promocja marki KC-24. Prowadzone na stronach MTV.pl działania pokazują, jak należy realizować zamierzony cel brandingowy przy udziale serwisu internetowego.
Za koncepcję wizerunkową i przygotowanie kreacji w całości odpowiada agencja Bus4media.
http://www.idmnet.pl http://www.mtv.pl