PSH Lewiatan zrzesza placówki handlowe na zasadzie franczyzy. Pozycja i ranga sieci Lewiatan została doceniona poprzez liczne wyróżnienia, z których najważniejsze to: Hermes Handlu, który został przyznany w 2005 roku przez redakcję miesięcznika "Poradnik Handlowca" oraz Korona Handlu przyznana również w roku 2005.
Konsekwencją realizowanej przez PSH Lewiatan strategii budowy zintegrowanej, nowoczesnej, ogólnopolskiej sieci handlowej, była decyzja o stworzeniu nowego wizerunku internetowego, zgodnego z dominującą pozycją firmy na rynku i postrzeganiem jej przez partnerów handlowych. Zadanie to zostało powierzone agencji interaktywnej c16 Studio Internetowe, która opracowała i wykonała dla Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan nowy serwis korporacyjny zaprojektowany zgodnie z Corporate Identity PSH Lewiatan. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu agencji interaktywnej “c16 Studio Internetowe" powstała witryna internetowa, która skutecznie pełni rolę wysoce użytecznego narzędzia marketingowego pozwalającego na spójny przekaz informacji o marce i komunikację z rynkiem. Wdrożenie objęło zmianę szaty graficznej i struktury. Serwis wzbogacono także o dodatkowe funkcjonalności i treści.
Drugi etap współpracy PSH Lewiatan i “c16" obejmuje opracowanie i realizację aplikacji internetowej służącej do budowy on-line serwisów poszczególnych spółek operatorskich firmy oraz zrzeszonych w sieci Lewiatan sklepów detalicznych. Intuicyjny interface i zintegrowana z serwisem-matką baza informacji ułatwiają samodzielne zarządzanie treścią poszczególnych serwisów www z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej, bez znajomości języków programowania. W kompetencji redaktorów serwisów sieciowych pozostaje decyzja o “klonowaniu" treści z korporacyjnej witryny internetowej PSH Lewiatan lub tworzeniu własnej zawartości.
Serwis korporacyjny PSH Lewiatan oraz system tworzenia stron spółek operatorskich zrealizowane zostały przy użyciu autorskiego oprogramowania CMS agencji interaktywnej “c16 Studio Internetowe".
www.lewiatan.pl
www.c16.pl