Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Chiński kubek online

0
Podziel się:

We wrześniu agencja interaktywna full service FFCreation.com zakończyła prace nad stroną chinskikubek.pl dla Nestle S.A.

Jest to witryna produktowa dla nowego na polskim rynku 'Chińskiego Kubka' - produktu, który jest unikalnym połączeniem znanej już polskim konsumentom chińskiej zupki z gorącym kubkiem (czyli smaczne, sycące danie z makaronem, które można przyrządzić w kubku). Grupą docelową, do której adresowany jest produkt, są głównie pracownicy biur, którzy na co dzień nie mają czasu na tradycyjne posiłki i często korzystają z produktów instant.

Wprowadzenie nowego produktu Nestle S.A. - Chińskiego Kubka na rynek to było dla nas niemałe wyzwanie. Zdecydowała o tym chęć wykorzystania przez Klienta Internetu jako wiądącego medium. Niewątpliwą ozdobą całego projektu i kreacji są atrakcyjne Azjatki w towarzystwie smoka, zachęcające do spróbowania nowych zupek. To właśnie im zawdzięczamy prawdziwie orientalny, azjatycki klimat kreacji. - mówi Dyrektor Zarządzający agencji - Marek Piotrowski.

http://www.chinskikubek.pl

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)