Jest to witryna produktowa dla nowego na polskim rynku 'Chińskiego Kubka' - produktu, który jest unikalnym połączeniem znanej już polskim konsumentom chińskiej zupki z gorącym kubkiem (czyli smaczne, sycące danie z makaronem, które można przyrządzić w kubku). Grupą docelową, do której adresowany jest produkt, są głównie pracownicy biur, którzy na co dzień nie mają czasu na tradycyjne posiłki i często korzystają z produktów instant.
Wprowadzenie nowego produktu Nestle S.A. - Chińskiego Kubka na rynek to było dla nas niemałe wyzwanie. Zdecydowała o tym chęć wykorzystania przez Klienta Internetu jako wiądącego medium. Niewątpliwą ozdobą całego projektu i kreacji są atrakcyjne Azjatki w towarzystwie smoka, zachęcające do spróbowania nowych zupek. To właśnie im zawdzięczamy prawdziwie orientalny, azjatycki klimat kreacji. - mówi Dyrektor Zarządzający agencji - Marek Piotrowski.
http://www.chinskikubek.pl