Marcin Andrzejczyk, brand manager marek CinandCin, Piccolo, Dorato - 'HYPERmedia przedstawiła koncepcję, która najlepiej spełniała nasze założenia, czyli budowanie prawdziwych relacji z kobietami. Chcieliśmy, aby konsumpcja produktów CinandCin związana była z konkretnymi sytuacjami, które są częścią życia towarzyskiego kobiet i ich partnerów. Ma to kluczowe znaczenie dla dalszego rozwoju marki.'
Wyzwaniem postawionym przed HYPERmedia było stworzenie strategii komunikacji marki, która pozwoliłaby na nawiązanie i utrzymanie emocjonalnej więzi z użytkownikami. Przekaz marketingowy skierowany jest do młodych kobiet, które prowadzą aktywne życie towarzysko - kulturalne. 'Żeby poznać zawartość serwisu CinandCin internautki muszą najpierw zajrzeć w głąb siebie. Dopiero po określeniu swojego temperamentu wybierają podstrony, które kolejno odpowiadają charakterem cechom produktów marki CinandCin. Nasza koncepcja zakłada, że to emocje i doświadczenie warunkują chęć kontaktu z marką.' - mówi Edyta Żółtańska, project manager agencji HYPERmedia, odpowiedzialna za obsługę marki CinandCin.
http://www.cincin.pl