"Cieszą nas informacje o wykorzystaniu Google Maps przez ludzi o różnych zainteresowaniach i pasjach. Misją Google jest umożliwienie użytkownikom bezpłatnego dostępu do wszelkich potrzebnych im informacji oraz uporządkowania internetowych zasobów. Jestem przekonany, że dzięki Google Maps i serwisowi "Red Bull City Rage" wielbiciele Le Parkour przeżyją wiele niezapomnianych przygód w nowo-odkrytych miejscach" - powiedział Artur Waliszewski Country Manager Google Polska.
W serwisie można znaleźć też wiele materiałów wideo, interaktywne narzędzia społecznościowe oraz informacje o samym sporcie: historię Le Parkour, porady treningowe, słownik dyscypliny i opisy tricków. Dynamicznie rozrastająca się strona stanowi od kilku tygodni bardzo aktywną platformę komunikacji z osobami uprawiającymi ten sport w Polsce.
"Kolejny projekt realizowany dla Red Bull Polska to jak zwykle dla nas nie lada wyzwanie, ale też okazja do tego żeby wykazać się zarówno od strony kreatywnej jak i technologicznej", mówi Bartek Gołębiowski, creative director i właściciel Click5. "Tym razem postawiliśmy na szerokie wykorzystanie wideo i współpracę z Google Maps, technologią która bardzo wzbogaciła ten projekt."
Akcja Red Bull City Rage potrwa do końca sierpnia, kiedy to zostanie opublikowany film reportażowy z przebiegu imprezy.
www.click5.pl