ITCube CTI to rozwiązanie dla klientów, którym zależy na ścisłej integracji systemu CRM z infrastrukturą teleinformatyczną firmy. Integracja możliwa jest z każdą centralą telefoniczną, do której producent dostarcza sterownik TAPI - światowy standard komunikacji ze środowiskiem telekomunikacyjnym. Należy podkreślić, iż praktycznie wszyscy wiodący producenci oferują wsparcie dla swoich produktów w tym zakresie.
ITCube CTI umożliwia automatyczną identyfikację rozmówcy, dzięki czemu użytkownik systemu otrzymuje natychmiast informacje o osobie, która do niego dzwoni oraz ma możliwość wyświetlenia wszelkich danych historycznych zgromadzonych w systemie CRM. Po za kończeniu rozmowy istnieje możliwość prostego odnotowania faktu jej odbycia, delegacji zadania innemu pracownikowi w kontekście dzwoniącego podmiotu bądź przygotowania oferty. Oprócz identyfikacji rozmówcy użytkownik programu ITCube CRM ma możliwość dzwonienia bezpośrednio z poziomu systemu, co niweluje czasochłonne wybieranie numerów z klawiatury telefonu. ITCube CTI umożliwia także inne funkcje charakterystyczne dla aparatów systemowych takich jak transfer połączeń, konsultacje, zawieszanie czy odwieszanie rozmowy.
Aktualnie wiele firm małych i średnich nie stać na rozwiązanie klasy CRM z możliwością integracji z infrastrukturą teleinformatyczną. Odpowiedzią na takie zapotrzebowanie jest właśnie nowa wersja systemu ITCube CRM. Pierwszym klientem, który zdecydował się na oprogramowanie ITCube z modułem CTI jest firma DAF Wanicki Sp. z o.o. Wdrożenie w tej firmie zostało zakończone w pierwszej połowie sierpnia.
http://icsolutions.com.pl