Dzięki nowoczesnym urządzeniom oferowanym po konkurencyjnych cenach, firma szybko wypracowała sobie wiodącą pozycję w sektorach SMB i SoHo. W obu segmentach D-Link oferuje obecnie szeroką gamę produktów do komunikacji zarówno przewodowej jak i Wi-Fi. Dostarcza też produkty dla "cyfrowego domu bez kabli", urządzenia do komunikacji VoIP, produkty zapewniające bezpieczeństwo sieciowe i inne urządzenia komunikacyjne.
Produkty D-Linka, zarówno bezprzewodowe jak i wykorzystujące okablowanie sieciowe, pracują dziś w milionach domów, biur i przedsiębiorstw na całym świecie, a nazwa D-Link stała się synonimem jakości. - twierdzi Norm Bogen, dyrektor działu badań sieciowych In Stat - Firma posiada ogromny udział w rynku, dlatego może dostarczać użytkownikom najnowsze technologie i rozwiązania w momencie, gdy tylko się pojawiają. To ogromna korzyść dla ich klientów.
W roku 2005, po 20 latach stałego wzrostu dochodów, D-Link osiągnął roczny zysk w wysokości miliarda dolarów. Niezależni eksperci i firmy badawcze zgodnie twierdzą, że firma przewodzi wśród producentów urządzeń sieciowych w Azji, a globalnie zajmuje trzecią pozycję. Odnotowuje największy udział w rynku jeżeli chodzi o rozwiązania dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz produkty "cyfrowego domu".
Od 20 lat tworzymy produkty najwyższej jakości, zarówno pod względem technologii, wydajności jak i wykonania oraz designu - mówi Ken Kao, założyciel i dyrektor D-Linka. - Będziemy kontynuować rozwój firmy i nadal dostarczać klientom innowacyjne produkty po przystępnych cenach.
W ofercie D-Linka znajdują się produkty dla sektorów SoHo, SMB i Enterprise - karty sieciowe, rutery, punkty dostępowe, przełączniki, serwery wydruków, anteny, bridge, modemy, kamery cyfrowe, urządzenia do komunikacji VoIP i inne.
www.dlink.pl