W ten sposób more7 Polska postanowiła zminimalizować znaczenie argumentu wysokiej ceny jako przeszkody we wdrożeniu CRM, szczególnie dla przedsiębiorstw, które rozumieją potrzebę posiadania takiego systemu, ale są w fazie rozwoju, co uniemożliwia inwestycje w drogie rozwiązania informatyczne.
Dzięki długoletniej współpracy more7 Polska z linuksowym portalem Linux.pl, system freeCRM będzie również dostępny dla szerokiej rzeszy zwolenników systemu Linux.
FreeCRM nie jest w żaden sposób funkcjonalnie i technologicznie powiązany z flagowym, komercyjnym produktem more7 Polska - systemem CRM7. Jest to indywidualna aplikacja zawierająca podstawy CRM, a wszędzie tam, gdzie wymagania w stosunku do systemu CRM są większe more7 Polska poleca CRM7'
FreeCRM spełnia podstawowe wymogi stawiane systemom typu CRM. Jest to scentralizowana baza danych klientów aktywnych i potencjalnych z pełną historią zdarzeń w kartotece klienta, listą kontaktową oraz plannerem zadań. W kartotece klienta znalazło się także miejsce na archiwum klienta, gdzie możemy katalogować i przechowywać dokumenty związane z klientem w postaci elektronicznych plików.
Nie bez znaczenia jest fakt, iż system został przygotowany w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. FreeCRM posiada prosty panel administracyjny, gdzie można dodawać i edytować użytkowników i produkty.
FreeCRM jest świetnym pomysłem na wypróbowanie koncepcji CRM we własnej organizacji. Aplikację łatwo się instaluje, a interfejs użytkownika końcowego jest bardzo ergonomiczny i intuicyjny.
http://www.more7.pl