Spółka eCenter ogłosiła, że została wybrana przez Komitet Wyborczy Platformy Obywatelskiej jako dostawca zintegrowanego systemu komunikacji elektronicznej na czas kampanii wyborczej Platformy.
Platforma Obywatelska, która uznała Internet za ważny kanał komunikacyjny ze swoimi wyborcami, zdecydowała się na wykorzystanie usług eCenter w zakresie dostarczania infrastruktury, utrzymania i administracji systemów oraz udostępnienia aplikacji w modelu ASP, w ramach Internetowego Centrum Wyborczego (ICW) – „PLATFORMA SŁUCHA”.
eCenter umożliwi uruchomienie ICW stosując system Internetowego Centrum Obsługi Klienta eKontakt, pozwalający na równoczesną komunikację wolontariuszy Centrum z wyborcami poprzez telefon, e-mail, chat i SMS. eCenter zaoferuje również aplikację CRM (Customer Relationship Management – System Zarządzania Współpracą z Klientami), usprawniającą komunikację Platformy z elektoratem.
eCenter zagwarantuje nowemu klientowi najwyższy poziom obsługi, włączając w to niezawodność, dostępność i bezpieczeństwo wszystkich systemów oraz ciągłość przetwarzania danych. Profesjonalny zespół specjalistów eCenter zapewnia 24-godzinne wsparcie techniczne 7 dni w tygodniu dla Centrum Wyborczego.
Jest to kolejny ważny, kompleksowy projekt firmy eCenter, znanej jako dostawca infrastruktury, utrzymania systemów oraz udostępniania aplikacji w modelu ASP dla firm poszukujących wysokiej jakości Internetowego Centrum Danych i innych usług niezbędnych do prowadzenia działalności w Internecie.
„Ponieważ uważamy, że powinniśmy zapewnić naszym wyborcom maksimum uwagi, szacunku i troski, szukamy sposobów na wyjście poza standardowe ramy komunikacji z wyborcą. Szukaliśmy sposobu spełnienia naszego motto, aby być ugrupowaniem, która słucha swoich wyborców i odpowiada na ich potrzeby. W ofercie eCenter, znaleźliśmy, to czego nam było trzeba. Firma posiadała gotowe wszystkie składniki rozwiązania i doskonały zespół ludzi oddanych swojej pracy” – powiedział Andrzej Olechowski, lider Platformy Obywatelskiej.
„eCenter jest niezależnym dostawcą usług Internetowego Centrum Danych i ASP, a Platforma poprosiła nas o zaproponowanie rozwiązania odpowiadającego ich potrzebom. Cieszymy się, że wspólnie z Platformą dzielimy opinię, że dla takiego rodzaju usług nie ma miejsca na kompromis co do jakości, bezpieczeństwa i czasu reakcji. Jesteśmy gotowi zapewnić podobny rodzaj usług innym stronom i zagwarantować im ten sam poziom jakości, jaki zapewniamy Platformie. Wszystkim kandydatom życzymy wielu sukcesów w uczciwej walce wyborczej” – powiedział Doron Revivi, Prezes eCenter S.A