Promocja odbywa się pod hasłem "Czy jesteś gotowy na Football Fest?" i trwa od 1 maja do 30 czerwca br. Zdobywcą pierwszej nagrody zostanie osoba, która wyśle w tym terminie największą liczbę zgłoszeń SMS-em z kodem umieszczonym na promocyjnych opakowaniach Pepsi, 7UP, Pepsi Cola Light, Pepsi Cola Max, Mirinda Orange, Mountain Dew lub z kodem dołączonym w postaci zdrapki do produktów Pepsi Cola, sprzedawanych w sieci KFC. Po każdych pięciu prawidłowo wysłanych zgłoszeniach uczestnicy otrzymają nagrodę gwarantowaną w postaci dzwonka lub tapety Pepsi na telefon komórkowy. Dodatkowo, każdego dnia 11 osób ma szansę wygrać telefon komórkowy Samsung X660. Losowanie nagród odbywa się co godzinę, począwszy od południa aż do 22.15. W loterii uczestniczą wszystkie prawidłowe zgłoszenia wysłane SMS-em w danym dniu.
"Młodzi konsumenci chętnie uczestniczą w akcjach promocyjnych, przeprowadzanych za pomocą interaktywnej platformy SMS - stwierdza Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu Agencji Marketingu Mobilnego EL2. - Jest to dla nich najtańszy i najprostszy sposób udziału w tego typu wydarzeniach, gwarantujący przy tym dobrą zabawę."
W celach komunikacji promocji przygotowana została kampania telewizyjna w Polsacie, TVN, TVN 7, TV Puls, Tele 5, MTV i VIVIE oraz materiały BTL w punktach sprzedaży. Powstała również specjalna platforma internetowa pod adresem www.futbol.pepsi.pl, z której konsumenci mogą pobierać obiekty multimedialne oraz gdzie można uzyskać informacje o najlepszych zawodnikach piłki nożnej na świecie. Za przygotowanie witryny internetowej i opracowanie konceptu komunikacji w internecie odpowiada agencja Digital One.
www.futbol.pepsi.pl
www.el2.pl