- Na świecie internetowe wersje Elle stanowią samodzielne witryny przygotowane przez wydawnictwo - zaznacza Michał Brudzyński, dyrektor marketingu w wydawnictwie Hachette Filipacchi Polska. - Związanie z portalem serwisu polskiej edycji pisma odbiega od tej reguły - podkreśla.
Witryna Elle odzwierciedla zawartość drukowanej wersji magazynu. Na stronie pojawiają się wszystkie działy obecne w piśmie, zmianie uległy jednak ich proporcje: ograniczono ilość materiałów wizualnych, koncentrując się na prezentacji zawartości merytorycznej.
- Chcieliśmy uniknąć powierzchowności i publikacji wyłącznie zajawek - wyjaśnia Beata Misiewicz, zastępca dyrektora artystycznego w Elle. - Zależy nam, aby internauci odwiedzający witrynę mieli dostęp do pełnowartościowych treści - podkreśla.
W efekcie serwis zyskał charakter praktycznego przewodnika po świecie mody i urody. Użytkownicy znajdą w nim informacje o najnowszych kolekcjach i trendach w światowej modzie, wywiady z gwiazdami i porady dotyczące pielęgnacji urody. Witryna zawiera również horoskop, przepisy kulinarne, raporty Elle oraz archiwum artykułów poświęconych psychologii, psychoterapii i pracy.
Serwis Elle to kolejny etap współpracy INTERIA.PL z wydawnictwem Hachette Filipacchi Polska, obejmującej uruchomienie w portalu witryn magazynów kobiecych Samo Zdrowie, Marie Claire i Elle Decoration.
Elle jest największym na świecie pismem poświęconym modzie. Ukazuje się w 38 edycjach i co miesiąc dociera do 21 mln kobiet.
http://elle.interia.pl