"Bardzo nas cieszy wyróżnienie zeszłorocznej strategii dla MINI, gdyż była ona pochodną 2 lat pracy w Polsce i poznawania najlepszych kanałów komunikacji w bardzo specyficznym segmencie rynkowym. Mamy za sobą doświadczenie, które w tej chwili jest unikalne w branży." - mówi Piotr Ziarkowski, odpowiedzialny w roku 2005 za markę MINI w strukturze BMW Polska.
Agencja EventLab była również odpowiedzialna za produkcję gali wręczenia nagród Golden Arrow 2006, które odbyło się w warszawskiej Fabryce Trzciny. Do obsługi tego projektu agencja została wybrana w drodze przetargu przeprowadzonego przez organizatorów gali.
EventLab specjalizuje się w działaniach Experiential Marketing. Wśród jej Klientów znajdują się między innymi: Brown - Forman Polska, Bosch, Jelfa, BMW Polska, Vaillant, BRE Leasing, Phillips oraz Totalizator Sportowy. EventLab jest częścią Grupy Mothership.
www.eventlab.pl