IAB jest organizacją zrzeszającą portale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, firmy badawcze oraz osoby reprezentujące pozostałe dziedziny branży internetowej. Zajmuje się przede wszystkim promocją Internetu jako medium i monitorowaniem stanu rynku. Do IAB dołączyła też agencja interaktywna FFCreation.com, chcąc aktywnie działać na rzecz rynku internetowego w Polsce.
'Przyszedł czas, żebyśmy zaczęli dzielić się z innymi zgromadzoną wiedzą i doświadczeniem' - mówi Marek Piotrowski Dyrektor Zarządzający FFCreation.com - 'Nie chodzi tylko o prestiżowe członkostwo w IAB, ale również o wypełnianie pewnej misji. Chcemy być wspierającym uczestnikiem wydarzeń na rynku internetowym, wnosząc ze sobą naszą kreatywność i potencjał'. Wkrótce IAB prawdopodobnie przekształci się w Związek Pracodawców Branży Internetowej, jest to niezbędna zmiana w rozwoju organizacji. FFCreation.com chce być w centrum tych przeobrażeń, aby mieć wpływ na ich ostateczny kształt i co za tym idzie wpływ na charakter rynku.
FFCreation ma szczególnie duże doświadczenie w dotarciu do młodego targetu. Tworzyła strategie i kreacje m.in. dla takich marek, jak Heyah, MTV, 5 minut Stop (Winiary), Danio (Danone), Magnum, Axe czy 3 Bit (Kraft). To właśnie umiejętność dotarcia do młodych odbiorców jest dużym atutem FFCreation.com, szczególnym wkładem, jaki może wnieść do IAB.
'Świadomość roli i możliwości Internetu wśród agencji reklamowych jest wciąż niewystarczająca. Internet jest niedoceniany i traktowany jak niechciane dziecko reklamy, a przecież jest kluczowym medium w dotarciu do wybranych grup celowych, szczególnie do młodzieży' - tłumaczy Marek Piotrowski.
http://www.ffcreation.com