Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Gemius na pokładzie Centralwings

0
Podziel się:

Tanie, pewne i przyjazne latanie będzie jeszcze łatwiejsze oraz bardziej powszechne. Linia lotnicza Centralwings, decydując się na długotrwałą współpracę z firmą badawczą Gemius SA, chce na podstawie sprawdzonych na rynku badań zwiększać efektywność swoich działań w internecie oraz dostosowywać ofertę do potrzeb swoich Klientów.

Podpisana przez firmy kilka tygodni temu umowa dotyczy realizacji przez Gemius na potrzeby Centralwings dwóch rodzajów badań: badania monitorującego ruch na witrynie Centralwings (gemiusTraffic) oraz badania oceniającego efektywność kampanii reklamowych prowadzonych przez przewoźnika on-line (gemiusEffect).

'Wyniki naszych badań są istotne dla firm funkcjonujących na dynamicznym rynku usług on-line. Dostarczają informacji, jak firma może skutecznie wykorzystywać internet w planowaniu, a także modyfikowaniu strategii e-biznesowych' - mówi Artur Zawadzki, Wiceprezes Gemius SA. 'Turystyka to obok edukacji, telekomunikacji i finansów najszybciej rozwijająca się branża w internecie. Niemała rola w tym rozwoju przypada tanim przewoźnikom lotniczym, którzy koncentrują się prawie wyłącznie na komunikacji on-line. W procesie planowania dalszego rozwoju niezastąpione jest zatem poznanie opinii internautów korzystających z oferty w internecie. Wiedza o Kliencie to przecież podstawa budowania długotrwałej przewagi konkurencyjnej'.

Witryna internetowa Centralwings to nie tylko podstawowe miejsce komunikacji firmy z jej obecnymi i potencjalnymi Klientami, ale także najważniejszy kanał sprzedaży biletów lotniczych. Na stronie www.centralwings.com znajdują się wszystkie informacje dotyczące rozkładów lotów, cen oraz warunków podróżowania samolotami Centralwings. Stąd tak ważna jest stała aktualizacja treści strony, optymalizacja nawigacji oraz dopasowywanie rodzaju informacji do potrzeb i oczekiwań osób zainteresowanych ofertą rezerwacji i zakupu biletów lotniczych drogą elektroniczną.

'Nie tylko cena przyciąga do nas Klientów. Istotne jest także indywidualne podejście Centralwings do potrzeb podróżnych. Ponieważ przeważająca większość naszych biletów jest kupowana on-line, chcemy wyjątkowo dobrze poznać ścieżki, jakimi internauta porusza się na naszej stronie, ile czasu na niej spędza, jakie informacje są dla niego wyjątkowo interesujące, a które raczej nie przyciągają jego uwagi' - potrzebę analizy ruchu na witrynie Centralwings podkreśla Waldemar Wysowski, Dyrektor Sprzedaży. Ponadto bardzo istotne z punktu widzenia dalszego rozwoju naszej firmy są informacje, z jakiej części Polski lub świata internauta łączy się z naszą witryną. Na podstawie analizy geolokalizacji połączeń z internetem dostarczanej w badaniu gemiusTraffic będziemy mogli rozważać uruchomienie połączeń lotniczych z kolejnych miast naszego kraju i z nowych miejsc za granicą'. Na przestrzeni ostatnich lat segment turystyki on-line na całym świecie rozwija się dynamicznie, a prognozy dalszego wzrostu wróżą dobre lata dla
całej branży. Potencjał polskiego rynku, jeżeli chodzi o dynamiczny wzrost liczby internautów i coraz większą mobilność społeczeństwa, jest wyjątkowo duży. Warto więc starać się o miejsca w ścisłej czołówce usługodawców w tym sektorze.

'W celu utrzymania pozytywnego wizerunku Centralwings oraz efektywnego planowania przyszłych działań promocyjnych, przewoźnik rozpoczyna monitoring efektywności prowadzonych w Internecie akcji reklamowych. Wykorzysta do tego badanie gemiusEffect' - tłumaczy Łukasz Lesiakowski, Konsultant ds. Badań, Gemius SA.

'Wyniki badania wskażą, które z kreacji reklamowych są najbardziej skuteczne, a także w jakim stopniu działania promocyjne wpłyną na ruch na witrynie internetowej. Centralwings otrzyma więc informacje, jak dopasować charakter i formę przekazu do oczekiwań grupy celowej. Firma uzyska też wskazówki, na których witrynach emisja reklam jest najbardziej korzystna pod względem kosztowym i wizerunkowym'.

http://www.gemius.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)