- Generację GG można porównać do miejsca, w którym spotykają się internauci, zostawiają informację o sobie, własnych zainteresowaniach oraz potrzebach, zapraszając w ten sposób innych do rozmowy, już za pomocą komunikatora - mówi Krzysztof Szalwa, szef Gadu-Gadu.
Generacja Gadu-Gadu podzielona jest na kategorie - Hobby, Kibic, Klasa, Fachowcy, Języki Obce, We Dwoje, na które składają się szczegółowe podgrupy. Podział tematyczny ułatwia znalezienie osób o podobnych zainteresowaniach, tych popularnych (np. nauka języków obcych) i tych rzadziej spotykanych (np. skoki na bungee). Tematyka grup będzie stale rozwijana, a o ich ilości decydować będą sami użytkownicy. Każdy może w prosty i szybki sposób stworzyć własną grupę i zapraszać do dyskusji.
Jednym z wielu udogodnień serwisu jest informacja, kto jest on-line, dzięki temu wiadomo, z kim możemy w danej chwili porozmawiać. Bez względu na porę dnia i nocy możliwe jest nawiązanie rozmowy z osobą, która interesuje się tym samym, co my. Teraz jest to o wiele prostsze.
- Utworzenie serwisu to naturalna konsekwencja rozwoju komunikatora GG, który w tym roku obchodzi 5. rocznicę swojego powstania. Przez ten okres czasu GG zgromadziło już blisko 5-milionową grupę użytkowników - to oni tworzą Generację GG. Oddajemy do ich dyspozycji miejsce, w którym mogą się wzajemnie poznawać, dzielić wrażeniami a także pomagać - dodaje Piotr Pokrzywa, V-ce Prezes Zarządu spółki SMS-Express.com, operatora GG.
http://generacja.gadu-gadu.pl