W lutym 2005 roku Getronics wdraża nowy wewnętrzny system wspierający organizację pracy serwisu oraz monitorujący wykonanie założeń kontraktów outsourcingowych. System jest zbudowany z dwóch podstawowych modułów: WTS i ATS. Oba moduły wykorzystują najnowsze technologie intranetowe. WTS, czyli Work Tracking System wspiera realizację kontraktów outsourcingowych i serwisowych, wydajnie podnosząc jakość obsługi serwisowej klientów Getronics. System umożliwia głęboką integrację z wewnętrznymi systemami HD klientów firmy Getronics. Jakkolwiek system WTS zostanie zainstalowany w firmie Getronics, obejmie on wszystkich klientów firmy, którzy korzystają z obsługi serwisowej i kontraktów outsourcingowych. Każdorazowo, gdy w siedzibie klienta użytkownik zgłosi i opisze problem w specjalnie do tego celu stworzonym zgłoszeniu dostępnym w internecie, informacja ta dotrze nie tylko do dyżurującego informatyka w firmie klienta, a jednocześnie zostanie odebrana przez pracownika biura obsługi serwisowej Getronics (tzw. Help
Desk). Tym samym rozpocznie się proces rozwiązywania problemu. Moduł ATS czyli Asset Tracking System pomaga klientom Getronics w zarządzaniu posiadanymi zasobami informatycznymi, nadzorując procesy instalacji, przemieszczeń, nadążając za wszelkimi zmianami tak, by klient miał zawsze aktualny obraz stanu swoich zasobów.
Wdrożenie systemu ATS/WTS ma na celu skrócenie czasu reakcji od momentu zgłoszenia problemu do momentu całkowitego jego rozwiązania. Ponadto w ten sposób eliminuje się zniekształcenia informacji, przekazywane w sposób pośredni.
http://www.getronics.pl