Już miesiąc temu wyszukiwarka zmieniła szatę graficzną, która w sposób istotny ułatwiła nawigacje oraz ukazała niewidoczne dotąd funkcjonalności. Wraz z nowym wyglądem ruszyła sonda, której celem było poznanie preferencji użytkowników oraz poznanie ich opinii, który z proponowanych logotypów był ich zdaniem najbardziej odpowiadający idei wyszukiwarki wielofunkcyjnej. Sonda spotkała się z ogromnym zainteresowaniem internautów. W konkursie na logo zagłosowało ponad 4000 osób.
Wskazane przez internautów logo stało się oficjalnym znakiem graficznym Gooru.pl. Nowy logotyp wybrano zdecydowaną większością głosów, bo aż 49 % użytkowników wskazało na ten właśnie znak. Wśród użytkowników biorących udział w zabawie zostały rozlosowane 3 kamery internetowe z funkcją aparatu:
'Nową filozofię Gooru.pl ma podkreślić przejrzysty, niebiesko - granatowy layout ten znak najlepiej będzie się plastycznie komponował z całością. Szczególnie spodobał mi się pomysł wystylizowanego na podwójne 'o' znaku nieskończoności. W połączeniu z funkcją i misją wyszukiwarki symbolizuje nieskończoność zasobów internetowych. Krystaliczna, błękitno-niebieska kolorystyka kojarzy mi się z profesjonalizmem, prostotą i wiarygodnością dostarczanej informacji' - napisał w mailu z uzasadnieniem swojego typu jeden z uczestników sondy Piotr Marządka ze Świbna.
http://www.gooru.pl