Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Gooru zmienia logo

0
Podziel się:

Decyzja o zmianie identyfikacji graficznej wiąże się z realizacją nowej strategii rozwoju. Gooru.pl ma stać się pierwszym w Polsce serwisem wyszukiwawczym łączącym cechy klasycznej wyszukiwarki, serwisów ogłoszeniowych oraz sklepów internetowych. Nowy Gooru.pl kierowany jest do użytkownika świadomego, obeznanego z możliwościami jakie daje korzystanie z internetu i szukającego konkretnej informacji przydatnej w pracy i domu.

Już miesiąc temu wyszukiwarka zmieniła szatę graficzną, która w sposób istotny ułatwiła nawigacje oraz ukazała niewidoczne dotąd funkcjonalności. Wraz z nowym wyglądem ruszyła sonda, której celem było poznanie preferencji użytkowników oraz poznanie ich opinii, który z proponowanych logotypów był ich zdaniem najbardziej odpowiadający idei wyszukiwarki wielofunkcyjnej. Sonda spotkała się z ogromnym zainteresowaniem internautów. W konkursie na logo zagłosowało ponad 4000 osób.

Wskazane przez internautów logo stało się oficjalnym znakiem graficznym Gooru.pl. Nowy logotyp wybrano zdecydowaną większością głosów, bo aż 49 % użytkowników wskazało na ten właśnie znak. Wśród użytkowników biorących udział w zabawie zostały rozlosowane 3 kamery internetowe z funkcją aparatu:

'Nową filozofię Gooru.pl ma podkreślić przejrzysty, niebiesko - granatowy layout ten znak najlepiej będzie się plastycznie komponował z całością. Szczególnie spodobał mi się pomysł wystylizowanego na podwójne 'o' znaku nieskończoności. W połączeniu z funkcją i misją wyszukiwarki symbolizuje nieskończoność zasobów internetowych. Krystaliczna, błękitno-niebieska kolorystyka kojarzy mi się z profesjonalizmem, prostotą i wiarygodnością dostarczanej informacji' - napisał w mailu z uzasadnieniem swojego typu jeden z uczestników sondy Piotr Marządka ze Świbna.

http://www.gooru.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)