Grono.net to unikatowy w Polsce serwis skupiający rozbudowane zamknięte społeczności przyjaciół i znajomych. Idea 'zamkniętych społeczności internetowych' polega na zawieraniu i utrzymaniu znajomości poprzez stronę internetową dostępną tylko dla zalogowanych użytkowników. Dołączyć do Grona można na zaproszenie osoby już zarejestrowanej w serwisie. Po zalogowaniu się użytkownik uzyskuje dostęp do szeregu narzędzi służących do wymiany poglądów (forów dyskusyjnych, powiadomień e-mail, etc.).
Z powodu rosnącej popularności serwisu Grono.net (prasa wiele pisze na ten temat), przynależność do Grona staje się bardzo modna. Liczba gron tematycznych (kręgów, w których dyskutuje się na przeróżne tematy) i liczba 'gronowiczów' wciąż rośnie w ogromnym tempie. W czerwcu Grono.net odwiedziło blisko 340 tysięcy internautów. Wg czerwcowego badania Megapanel Gemius/PBI witryna Grono.net jako jedna z nielicznych zanotowała znaczący wzrost oglądalności i znalazła się w rankingu na 8 miejscu pod względem liczby odsłon (co jest wynikiem tym bardziej znaczącym, że jest to zamknięta społeczność).
Dzięki zamkniętej społeczności wzrasta lojalność internautów - oznacza to częste powroty do serwisu, długi czas przebywania na stronach Grono.net - przeciętny 'gronowicz' w czerwcu w serwisie spędził prawie 4,5 godziny.
Grono.net doskonale nadaje się do wszelkich działań reklamowych wymagających aktywności odbiorców. Użytkownicy Grona to grupa w większości młodych ludzi, chętnie wymieniających się poglądami, z zaangażowaniem biorących udział w różnorodnych akcjach marketingowych, np. konkursach, quizach, etc. Aby w pełni wykorzystać potencjał reklamowy Grono.net, Ad.net proponuje ciekawe niestandardowe formy marketingu online, takie jak sponsoringi, konkursy, ankiety, branding, etc., jak również pakiety odsłonowe 'Ad.grono' realizowane w witrynie.
http://www.grono.net